Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Melfacion: Du laget en jordhaug, ikke et hus, that simple.

 

DanielP: kommando fra øverste hold: slagskyggen skal stå i samme vikel som bygget, altså, lyset kommer i 45 graders vinkel fra fronten. Dermed står det slik:

 

/ / <- skygge
/ / <- hus

 

... med andre ord, ikke tillat deg å bruke annen lyssettning en den som er fastsatt. Forventer at dette fikses i løpet av relativt kort tid :p

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Melfacion: Du laget en jordhaug, ikke et hus, that simple.

 

DanielP: kommando fra øverste hold: slagskyggen skal stå i samme vikel som bygget, altså, lyset kommer i 45 graders vinkel fra fronten. Dermed står det slik:

 

/ / <- skygge
/ / <- hus

 

... med andre ord, ikke tillat deg å bruke annen lyssettning en den som er fastsatt. Forventer at dette fikses i løpet av relativt kort tid :p

Fikset nå. Hehe, gadd ikke bry meg for mye om skyggelegging. Huset er bare noe jeg laget for å holde plassen varm :p

 

Må sette meg ned i helga og få gjort noe skikkelig.

 

DanielP

Lenke til kommentar
Det er noen som sender søknad med previewlink som er død. For å klarne opp i dette kan det sies at det gjelder disse personene;

 

- Jibril2k (du bør kanskje droppe mellomrom i filnavnet.)

- jorgenindahouse

 

Om de kunne posta en aktiv link her, eller sende en PM til en Admin.. :thumbup:

vet det... men jeg har sendt ny preview til PC på msn, så han har sett den... hvis ikke ligger den også i denne tråden, på side 41/42 tror jeg... men jeg er klar over at man ikke burde ham mellomrom, og dette vil være fikset på den den endelige versjonen!

Lenke til kommentar

Ja, stemmer... jeg skulle jo spørre om bilene kunne være med... men det kan de da tydeligvis ikke :p jaja, da fjerner jeg dem, og oppdaterer preview :D men det må bli senere i kveld, skal skrive foredrag om bill gates og hva microsoft gjør for å ødelegge software industrien :w00t: ja til open source!! :D

 

btw: hvilken grid mener du? mursteinene på muren rundt huset?

Lenke til kommentar
Ja, stemmer... jeg skulle jo spørre om bilene kunne være med... men det kan de da tydeligvis ikke :p jaja, da fjerner jeg dem, og oppdaterer preview :D men det må bli senere i kveld, skal skrive foredrag om bill gates og hva microsoft gjør for å ødelegge software industrien :w00t: ja til open source!! :D

 

btw: hvilken grid mener du? mursteinene på muren rundt huset?

Ja griden på muren.

 

Fænsi emne å skrive fåredrag om btw :D

Lenke til kommentar
jorgenindahouse: vil ikkje godkjenne før du fullfører, og fjerner den bilen.

Gjelder igrunn alle, den bilen PASSER IKKJE INN her. Den er rett og slett for bra laga, og den har "feil" perspektiv i forhold til våre hus.

Du er klar over at vi ble bedt om å legge ved en preview-link? Såvidt jeg vet, betyr ikke det at huset være helt ferdig før vi får søke...

Lenke til kommentar
jorgenindahouse: vil ikkje godkjenne før du fullfører, og fjerner den bilen.

Gjelder igrunn alle, den bilen PASSER IKKJE INN her. Den er rett og slett for bra laga, og den har "feil" perspektiv i forhold til våre hus.

Du er klar over at vi ble bedt om å legge ved en preview-link? Såvidt jeg vet, betyr ikke det at huset være helt ferdig før vi får søke...

Nei, ikkje heilt ferdig, men ganske nært et ferdig stadie. Om ditt hus i noverande tilstand er ganske nært et ferdig stadie vil du nok få avslag uansett ;)

Lenke til kommentar

Status på mellomromproblemer:

 

Feilen skyldes at folk oppgir feil (eller ingen) bredde på tomtene sine. Det finnes per dags dato ikke noe script som finner bredden automatisk, det bygger på at folk er nøyaktige og alvorlige ( ;) ) når de oppgir bredden på sin tomt.

 

Per dags dato (igjen) gjelder det disse personene;

- arve87 (makan, et styremedlem gitt.. :laugh: )

- Stian_Molvik

 

Løsning:

cfenzo skal fikse det.

 

Slutt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...