DanielP Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Jeg har laget en liten preview. Men denne er ikke sendt i søknaden. Preview V. 0.1. Har ikke satt i vinduer. Og har en del arbeid i hagen og taket. Osv. Menmen. Here goes: Preview v-0.1 DanielP Endret 29. januar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ga opp å lese hele tråden, men dette ser seriøst heilt vilt stili ut!! må vel henge i å få 100 poster så jeg kan være med er det mulig å få tomt uansett om jeg ikke har 100 poster på Web-design? hvis jeg tegner et fint hus eller no? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Tror det var sagt. at du kan søke, men viss du ikke har over 200 eller er veldig aktiv i Web. Så burde du lage en preview. DanielP Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Fint å høre. skal gjøre et gott forsøk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Da er min søknad sendt også.. .vert litt.. vekke dei siste dagane pga sjukdom . Zeus: lag et superfint hus du, så kanskje du har en skjangse også Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hva tegner dere i? PS(?), eller er går det i gode gamle MSpain? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Tror de fleste av oss bruker PS Men vet ikke om det går i paint DanielP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Om du er glad i å forandre _masse_ kver gang du skal gjøre små forandringer så funker Paint heilt supert, med tanke på at Paint mangler layers funksjonen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Stilig system! Men en ting, det burde vere mulig å stemme "ja" eller "nei" på forslag blant styret. /me gav avslag på et forslag, og trudde at det skulle vere ei stemme fra meg, men så kom det opp at "blablabla og brukeren har fått mail om blablabla". Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 må vel henge i å få 100 poster så jeg kan være med er det mulig å få tomt uansett om jeg ikke har 100 poster på Web-design? hvis jeg tegner et fint hus eller no? Å forte seg til 100 poster er det vi IKKE er ute etter. Om du lager et fint preview og sender inn en søknad, vil du bli vurdert på lik linje med alle andre. Det skader aldri å prøve. Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Om du er glad i å forandre _masse_ kver gang du skal gjøre små forandringer så funker Paint heilt supert, med tanke på at Paint mangler layers funksjonen The GIMP takler layers, og er gratis..... tenkte jeg skulle nevne det, i tilfelle jeg ikke hadde sagt det før Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) må vel henge i å få 100 poster så jeg kan være med er det mulig å få tomt uansett om jeg ikke har 100 poster på Web-design? hvis jeg tegner et fint hus eller no? Å forte seg til 100 poster er det vi IKKE er ute etter. Om du lager et fint preview og sender inn en søknad, vil du bli vurdert på lik linje med alle andre. Det skader aldri å prøve. nei, sjønner det, men det var så kjipt å ikke kunne være med på på grunn av noe sånt. jeg syns virkelig dette høres morsomt ut og skal i de minste prøve Endret 29. januar 2004 av Zeus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Men en ting, det burde vere mulig å stemme "ja" eller "nei" på forslag blant styret. /me gav avslag på et forslag, og trudde at det skulle vere ei stemme fra meg, men så kom det opp at "blablabla og brukeren har fått mail om blablabla". Vi tok det opp, men fant ut at det ble best om det ble slik at en admin kunne avslå eller godkjenne. Ellers ville det ta rimelig lang tid å få hver tomt godkjent.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Joa, sant det du seier... *kaste ut alle* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Joa, sant det du seier...*kaste ut alle* Hehe.. Husk at jeg råkker maktbøtta sammen med cfenzo.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 *kaste ut alle før de rekker å reagere* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hmm, trur dette er den første tråden i Webdesign forumet med over 10k visninger! WHEE! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Hmm, trur dette er den første tråden i Webdesign forumet med over 10k visninger! WHEE! Hehe. Det har tatt av litt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har lastet opp huset mitt men det ble litt fucka. See for yourself... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Har lastet opp huset mitt men det ble litt fucka. See for yourself... Hm. Liten b0g mellom hus 11 og 12, ja. Feilen er rapportert og er snart under oppretting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå