Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
må vel henge i å få 100 poster så jeg kan være med :ermm:

 

er det mulig å få tomt uansett om jeg ikke har 100 poster på Web-design? hvis jeg tegner et fint hus eller no?

Å forte seg til 100 poster er det vi IKKE er ute etter.

 

Om du lager et fint preview og sender inn en søknad, vil du bli vurdert på lik linje med alle andre. Det skader aldri å prøve. :thumbup:

Lenke til kommentar
må vel henge i å få 100 poster så jeg kan være med  :ermm:

 

er det mulig å få tomt uansett om jeg ikke har 100 poster på Web-design? hvis jeg tegner et fint hus eller no?

Å forte seg til 100 poster er det vi IKKE er ute etter.

 

Om du lager et fint preview og sender inn en søknad, vil du bli vurdert på lik linje med alle andre. Det skader aldri å prøve. :thumbup:

nei, sjønner det, men det var så kjipt å ikke kunne være med på på grunn av noe sånt. jeg syns virkelig dette høres morsomt ut og skal i de minste prøve :)

Endret av Zeus
Lenke til kommentar
Men en ting, det burde vere mulig å stemme "ja" eller "nei" på forslag blant styret. /me gav avslag på et forslag, og trudde at det skulle vere ei stemme fra meg, men så kom det opp at "blablabla og brukeren har fått mail om blablabla". :p

Vi tok det opp, men fant ut at det ble best om det ble slik at en admin kunne avslå eller godkjenne. Ellers ville det ta rimelig lang tid å få hver tomt godkjent.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...