PT Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 *Grattulere PoleCat med dagen* EDIT> skal legge til "glemt passord"-bit.. for dere *ehm PT* som har en tendens til å glemme passordene deres.. *host, kremt* Jeg føler meg truffet Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Hmm... Ser at jeg har tre tomter Kan gjerne få beholde den første av de ( nummer 8 ) EDIT: Det finnes en edit-knapp ja... *trøtt* EDIT2: Når har jeg 4 *mekke rekkehus* EDIT3: Nå har noen kloke ( ? ) hoder fjernet mine mange tomter... Vet ikke helt hva jeg mener om det, men det er vel det beste for nabolaget Men hva med å bytte ut "Til salgs"-skiltet med et "Solgt"-skilt? EDIT4: Nå får jeg logget inn, og jeg hadde ikke glemt passordet Endret 28. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Eller du kan bygge et mega hus Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) cfenzo: hva med ett kommentar script ? EDIT; grattis Polecat ! Endret 28. januar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Der var tomta lasta opp! Skal selvsagt moddes mer, men måtte bare sjekke hvordan det så ut. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 cfenzo: hva med ett kommentar script ? EDIT; grattis Polecat ! Vote/comment script er på vei.. (har et par-tre andre ting som skal inn først...) Vi skal jo kåre beste hus.. Og igjen.. Grattis PoleCat!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hmms, jeg har vært borte, syk, whatever de siste dagene. Men skal vel laste opp en slags tomt nå. Mulig jeg lager et nytt i morgen, skal ikke på skole pga. sykdom. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Sånn, da er min, foreløpig uferdige tomt lagt ut. cfenzo, jeg må si jeg er meget imponert over systemet du har lagt opp, HELT über Kunne ikke _tenkt_ ut et bedre system engang. Til dere som enda ikke har fått godkjent byggesøknad: gi oss previews med linker som FUNGRER (gjelder ikke alle) og oppdater eventuelle eksisterende previews. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Tror kansje jeg skal prøve meg på et hus.. Får kansje photoshop i morra , så jeg må nok prøve å sette meg litt inn i det først ja BTW: jeg synes gata begynner å bli kul EDIT: skriveleif Endret 28. januar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Hm ser jeg glemte å kommentere systemet. Systemet er helt RÅTT. Det råkker gata brutalt..! F0 fan. Jevela herlege bananer. Sweeeeeeeeeet..! (Legg merke til 10 E'er.. ) Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hehe, blri aldri fornøyd. Og har ikke så god tid til å sitte med PS. Men får bedre tid i helga DanielP P.S. Gratulere PC. Håper du hadde/har en fin dag Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Da var en "Om Prosjektet" side oppe. Eidt; for de som ikke har siden enda; HER..! Endret 28. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ser ganske så bra ut dette, ikke søkt noe enda, siden jeg fortsatt driver med å lager en ny versjon av tomta Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) *slettet* Endret 29. januar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Til dere som enda ikke har fått godkjent byggesøknad: gi oss previews med linker som FUNGRER (gjelder ikke alle) og oppdater eventuelle eksisterende previews. regner med de det gjelder har fått tilbakemelding om det? Er ikke lett å finne ut om linken du sendte i går virker ettersom jeg ikke har den logget noe sted, og ikke er sikker på om det var evt. trykkleif... Men den funket for meg da, så jeg håper ikke det er meg det gjelder. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Til dere som enda ikke har fått godkjent byggesøknad: gi oss previews med linker som FUNGRER (gjelder ikke alle) og oppdater eventuelle eksisterende previews. regner med de det gjelder har fått tilbakemelding om det? Er ikke lett å finne ut om linken du sendte i går virker ettersom jeg ikke har den logget noe sted, og ikke er sikker på om det var evt. trykkleif... Men den funket for meg da, så jeg håper ikke det er meg det gjelder. Jeg har allerede fått en virkende link fra et av tilfellene, og nei det var ikke deg. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hadde det vært mulig å få vite når man har fått godkjent søknaden sin, enten på msn eller PM? får ikke logget inn enda! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hadde det vært mulig å få vite når man har fått godkjent søknaden sin, enten på msn eller PM? får ikke logget inn enda! Man får tilsendt mail når søknaden er godkjent. Din er under behandling. Om det skulle bli gitt avslag på en søknad, blir det gitt beskjed om hvorfor. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Det er noen som sender søknad med previewlink som er død. For å klarne opp i dette kan det sies at det gjelder disse personene; - Jibril2k (du bør kanskje droppe mellomrom i filnavnet.) - jorgenindahouse Om de kunne posta en aktiv link her, eller sende en PM til en Admin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå