Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Ser at jeg har tre tomter :p

 

Kan gjerne få beholde den første av de ;) ( nummer 8 )

 

EDIT: Det finnes en edit-knapp ja... *trøtt*

 

EDIT2: Når har jeg 4 :thumbs:

*mekke rekkehus* :p

 

EDIT3: Nå har noen kloke ( ? ) hoder fjernet mine mange tomter... Vet ikke helt hva jeg mener om det, men det er vel det beste for nabolaget :p

Men hva med å bytte ut "Til salgs"-skiltet med et "Solgt"-skilt?

 

EDIT4: Nå får jeg logget inn, og jeg hadde ikke glemt passordet :p

Endret av PT
Lenke til kommentar

Sånn, da er min, foreløpig uferdige tomt lagt ut. :yes:

 

cfenzo, jeg må si jeg er meget imponert over systemet du har lagt opp, HELT über :) Kunne ikke _tenkt_ ut et bedre system engang.

 

Til dere som enda ikke har fått godkjent byggesøknad: gi oss previews med linker som FUNGRER (gjelder ikke alle) og oppdater eventuelle eksisterende previews.

Lenke til kommentar
Til dere som enda ikke har fått godkjent byggesøknad: gi oss previews med linker som FUNGRER (gjelder ikke alle) og oppdater eventuelle eksisterende previews.

regner med de det gjelder har fått tilbakemelding om det? Er ikke lett å finne ut om linken du sendte i går virker ettersom jeg ikke har den logget noe sted, og ikke er sikker på om det var evt. trykkleif... Men den funket for meg da, så jeg håper ikke det er meg det gjelder.

Lenke til kommentar
Til dere som enda ikke har fått godkjent byggesøknad: gi oss previews med linker som FUNGRER (gjelder ikke alle) og oppdater eventuelle eksisterende previews.

regner med de det gjelder har fått tilbakemelding om det? Er ikke lett å finne ut om linken du sendte i går virker ettersom jeg ikke har den logget noe sted, og ikke er sikker på om det var evt. trykkleif... Men den funket for meg da, så jeg håper ikke det er meg det gjelder.

Jeg har allerede fått en virkende link fra et av tilfellene, og nei det var ikke deg.

Lenke til kommentar

Det er noen som sender søknad med previewlink som er død. For å klarne opp i dette kan det sies at det gjelder disse personene;

 

- Jibril2k (du bør kanskje droppe mellomrom i filnavnet.)

- jorgenindahouse

 

Om de kunne posta en aktiv link her, eller sende en PM til en Admin.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...