mobil_brukeren Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Jeg gadd ikke lese alle de 42 sidene så vet ikke om det er spørt om før men hvem Pixel Art tutorial brukte du? har du en link? Endret 28. januar 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det er vel for de som kan å lage et hus som ser ok ut... hvis du ser på siden, er det fint om man legger ved et preview av huset hvis man ikke har over 200 poster i hw.no forumet, eller er aktiv i web-design delen... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Mobil_brukeren: Her er det linker til tutorials... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Mobil_brukeren: Her er det linker til tutorials... Tusen takk Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 er det bare jeg som får logget inn, eller ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 er det bare jeg som får logget inn, eller ? Jeg får heller ikke logget inn... (men så har jeg glemt passordet mitt da ) Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Genialt! Skulle ønske jeg kunne tegne Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Redesignet ideen min for min pixel-tomt, er mest bare en skisse, garasjen i bakken der er eneste jeg tok vare på fra forrige tegning Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 er det bare jeg som får logget inn, eller ? Jeg får logget inn uten problemer. Sinnsykt stilig system! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 bare for web-design folk? ikke maskinvare og moddere? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg får logget inn uten problemer. Sinnsykt stilig system! Ja gjør meg mer irritert på at jeg ikke får logga inn du..! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Redesignet ideen min for min pixel-tomt, er mest bare en skisse, garasjen i bakken der er eneste jeg tok vare på fra forrige tegning http://home.chello.no/~alexholm/hw.no/images/px-street-fulu2.png Skal bilen knalle i fortauskanten hver gang den skal inn eller ut fra garasjen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 bare for web-design folk? ikke maskinvare og moddere? Sleng inn en søknad så skal vi diskutere det på neste styremøte.. Som det står nevnt på sidene; Om du ikke er spesielt aktiv på Web-Design-delen (masse delestreker) hjelper det med et lite preview av huset du vil lage.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ok..jeg er ikke helt med her. trodde det bare var å søke på en eksisterende tomt..må jeg bruke det programmet og lage selv? Skal jeg da lage..hw/maskinvare hus da kanskje med plass til fler en meg selv Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) [OT] PoleCat har bursdag i dag..!!! [/OT] Edit: Han blir halvveis til 42, evt dobbelt så gammel som han var da han var 10.5 som jeg liker å si det. Endret 28. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 som man sier når lotusen er i mål...congratualations skriveleif? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) *Grattulere PoleCat med dagen* EDIT> skal legge til "glemt passord"-bit.. for dere *ehm PT* som har en tendens til å glemme passordene deres.. Endret 28. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Takker alle sammen! * føle seg tenkt på * Må bare påpeke nok en gang hvor genialt dette systemet til cfenzo ble, er allerede i gang med godkjenning og gjennomgang av søknader. GREAT WORK! Synd ikke alle får se hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Er et par små bugs.. Men skal få ordna med det snart.. (Virker som om hardware.no har blocka nick-hente-scriptet mitt.. .) Nei da.. bare en liten enzo-bug.. - fixed Btw.. har du vært logga inn nå, og får en error når du oppdaterer info om deg, logg ut og inn, så er det fiksa.. Endret 28. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå