Jesper Karsrud Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Føler for å legge ut preview av mitt jeg nå... er ikke ferdig enda, men det er ikke mye igjen! På langtnær så bra som flere av dere andres, men jeg er ganske fornøyd selv! Endret 28. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) en thing tho... Menyen, kunne ikke den stått stille når du scrolla bortover, for om gata blir veldig befolka med tiden så er det jo kjekt å slippe å scrolle helt tilbake? sant? må vel kunne gå å bruke et av triksene som man finner blandt satyrium`s gr0o0m-lenker? Det har jeg faktisk prøvd på.. uten hell.. tenkte å høre med satyrium etter jeg hadde blitt ferdig med serverside-biten.. EDIT > HAH!!! der fikk man i gang innlegg/nick-hente scriptet igjen.. Endret 27. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Når sånn ca venter du at du er ferdig med upload-tingen? Begynner å bli litt utolmodig nå Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 en thing tho... Menyen, kunne ikke den stått stille når du scrolla bortover, for om gata blir veldig befolka med tiden så er det jo kjekt å slippe å scrolle helt tilbake? sant? må vel kunne gå å bruke et av triksene som man finner blandt satyrium`s gr0o0m-lenker? Det har jeg faktisk prøvd på.. uten hell.. tenkte å høre med satyrium etter jeg hadde blitt ferdig med serverside-biten.. EDIT > HAH!!! der fikk man i gang innlegg/nick-hente scriptet igjen.. Det kan vel ordnes ved å bruke position: fixed; Det går jo faktisk an å få den til å virke i IE også Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Det har jeg faktisk prøvd på.. uten hell..tenkte å høre med satyrium etter jeg hadde blitt ferdig med serverside-biten.. Tok en liten test på DENNE, som jeg fant i satyrium`s link-sortiment, og til tross for at det sterkt antydes at koden er beregna for IE, så funker den helt pernillefint i Mozilla så vel som Opera, òg: den validerer via Jigsaw!, her riktig nok bergnet for å kjøre heis, men det må da vel være mulig å kunne bruke den på rullefortau også, dersom an modder litt? Kan godt se om jeg får det til, da jeg har lite annet å finne på for øyeblikket Edit(h): tha boss of css did beat me to it... Endret 27. januar 2004 av Dino_ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 hva skjer med uploaden da cfenzo? noen fremgang? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) DER er alt klart.. Alle styremedlemmer som har registrert seg skal ha fått mail, og også pixelimp som var min lille prøvekanin.. Nå stakk jeg på jobb.. tilbake i 9-tia i kveld.. behave!! Ps. dere får mase på PoleCat, HalTan og Marvil når det gjelder å godkjennes.. Marvil: se PM ang passord.. Endret 28. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) og også pixelimp som var min lille prøvekanin.. gosj det var da så lite EDIT; og det funker også ! hvem er über ? cfenzo er über ! Endret 28. januar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Bare jeg som ikke får logge inn ? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Bare jeg som ikke får logge inn ? funker her Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Vet ikke om det er menngen at jeg skal kunne logge inn enda, men det funker i hvertfall ikke... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 har du fått godkjent søknaden, da? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 jeg har fått godkjent, har fått logget inn og har fått uploadet hus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 har du fått godkjent søknaden, da? Om jeg har..? Det tror jeg nok.. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 har du fått godkjent søknaden, da? Om jeg har..? Det tror jeg nok.. hehe... den var til Jibril2k, jeg skal bli flinkere med siteringen Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har dere begynt å godkjenne flere snart,, *gleder moi* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 @ Melfacion: Hehe ok.. @ stian_molvik: Så snart jeg får logga inn så.. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Tenkte jeg skulle nevne at dere må bare si ifra hvis dere trenger litt plass/hosting. Har god plass her DanielP Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 dette er bare for webdesignere, ikke modd eller maskinvare folk? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Tenkte jeg skulle nevne at dere må bare si ifra hvis dere trenger litt plass/hosting. Har god plass her DanielP Takk, men tipper cfenzo har plenty å ta av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå