Marvil Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 når er det satt deadline for projektet a? dvs, når skal bildene lastes opp/sendes til vedkommende som er ansvarlig? Det finnes ingen deadline.. Man laster det opp når man har fått godkjent byggesøknad og er ferdig med bildet. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) 1. Så fort "byggesøknaden" er klar, kan man søke om å få delta.. 2. Når søknaden er innvilga blir en default "til salgs/solgt" tomt lagt ut med din info.. 3. Deretter kan du laste opp når du vil.. Byggesøknaden og upload-biten SKAL opp i dag.. Vi har ingen "Deadline", men vi ønsker jo selvfølgelig at gata skal vokse seg stor temmelig fort, så jo flere som har "tomta" si klar i kveld, jo bedre.. Og.. det vil bli satt restriksjoner på opplastninger, ettersom hvis hver og en av oss laster opp på nytt hver gang man har forandra èn pixel, vil det ta knekken på båndbredden min.. EDIT> 2 is my lucky number.. and this is post nr. 222!!! ojeej!! Endret 25. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) fjernet... cfenzo var før meg og svarte på spørsmålet mitt Endret 25. januar 2004 av Melfacion Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 @DanielP når vi hintet til at vi var "lei" av hanskemannen, mente vi IKKE at du skulle kle av ham... Tror jeg må slå av avatarvisning en stund. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 @DanielP når vi hintet til at vi var "lei" av hanskemannen, mente vi IKKE at du skulle kle av ham... Tror jeg må slå av avatarvisning en stund. Hahahaha. Greit tar hintet. holder på med en avatar. Så jeg bare "kødder" i mellomtiden /Me ler seg skakk i hel DanielP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Skuffande lite aktivitet her i det siste, /me har hatt lan og derfor ikkje tilgang til internett sida fredag ettermiddag, men NO blir det masse spamming av meg her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Update: Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Stilig den der assa! ser at mitt ikke er like bra som mage andres hus men men... det kommer seg! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Update: tøff bil ass, men står dn liksom ikke litt sånn rart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Update: tøff bil ass, men står dn liksom ikke litt sånn rart? Tja, den står i 45 grader. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Update: tøff bil ass, men står dn liksom ikke litt sånn rart? Tja, den står i 45 grader. Det er godt mulig, men den ser litt sånn maltraktert ut... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Med såpass forskjellige vinkler over alt på den stakkars bilen, likner det på en lada som har vært gjennom krigen.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Update: tøff bil ass, men står dn liksom ikke litt sånn rart? Tja, den står i 45 grader. Alle strekene er ikke helt parallelle.. Det ser også ut som du har satt en bigblock V8'er under panseret.. Ellers er det stilig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Update: tøff bil ass, men står dn liksom ikke litt sånn rart? Tja, den står i 45 grader. Det er godt mulig, men den ser litt sånn maltraktert ut... Ja, jeg vet. Grunnen til det er at jeg tegnet den først, så fant jeg ut at jeg skulle forlenge panseret. Så fant jeg ut at jeg skulle forstørre hele greia og da ble alt fucka. Skal absolutt fikse den. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Update: Diggbart! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Det der er noen av problemene vi får når vi bruker en "ikke-standard" vinkel på gata vår.. hehe.. men kanskje vi kan følge standarden i et senere pixel-prosjekt? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Kanskje jeg kommer litt dumt til nå men ossen lager dere dette i Photoshop? kan noen forklare meg ? jeg har lstet ned templaten men hvordan bygger dere husene? pixel etter pixel eller? please forklar? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 pixeltreet.webfreak.no Der har vi lista opp noen sider med tutorials/sider til inspirasjon... Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 cfenzo: Når er upload-tingen ferdig? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Rimelig snart = I kveld.. (Fikk litt mindre tid i dag enn jeg trodde.. men det SKAL opp i kveld..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå