PT Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Ny update: Gjerde kassert til fordel for hekk: EDIT: Tror jeg gir meg for i kveld, så hvis gaten publiseres blir det nok denne versjonen som kommer opp. Endret 24. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Hehe, hmm, burde kanskje skaffe meg hekk rundt huset mitt (og noen flere vinduer muligens) PT: kanskje putte den døra fra forrige versjon som inngangsport i hekken der? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Todo: *mekke NKr-logo på bingen *mekke atomsilo/SAM-site bak bingen *mekke gjerde av et eller annet slag *onkel skrue med muskedunder patruljerer toppen? EDIT: Holdt på å glemme utkast-luken for tiggere... Endret 24. januar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Lurte på hvordan i h**v**e man fikser trapper?? får det ikke til! f.eks. slik: enzo's "casa del partey" preview Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Thx m8! føler nesten at jeg må legge ut preview av mitt snart også! men jeg har begynt på nytt tre ganger, enten på grunn av store tabber som å lage en stor ting på feil layer, stygg konstruksjon, eller rett og slett bare plagsomme småbrødre som finner ut at det er morsomt å slette hele PixelArt mappen din... men preview kommer det! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Thx m8! føler nesten at jeg må legge ut preview av mitt snart også! men jeg har begynt på nytt tre ganger, enten på grunn av store tabber som å lage en stor ting på feil layer, stygg konstruksjon, eller rett og slett bare plagsomme småbrødre som finner ut at det er morsomt å slette hele PixelArt mappen din... men preview kommer det! Lar du brødrene din kødde med mappene dine? Eller ikke egen maskin? oi oi..... JEg har selv prøvd en del og når jeg begynner å få noe som jeg kanskje liker så fucker det seg opp..... enten feil layer eller and bruker feil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Thx m8! føler nesten at jeg må legge ut preview av mitt snart også! men jeg har begynt på nytt tre ganger, enten på grunn av store tabber som å lage en stor ting på feil layer, stygg konstruksjon, eller rett og slett bare plagsomme småbrødre som finner ut at det er morsomt å slette hele PixelArt mappen din... men preview kommer det! Lar du brødrene din kødde med mappene dine? Eller ikke egen maskin? oi oi..... JEg har selv prøvd en del og når jeg begynner å få noe som jeg kanskje liker så fucker det seg opp..... enten feil layer eller and bruker feil har nok desverre ikke egen maskin... eller: jeg har egen, men den er en 500MHz med 64 mb minne; med andre ord egner den seg ikke for PS! men det ble sånn passe månelyst da jeg oppdaga at broren min hadde sletta mappa! og han hadde ikke bare lagt den i papirkurven, han hadde trykka shift+delete!! jaja, gjort er gjort... kunne sikkert henta det frem igjen, men jeg gadd ikke å prøve, begynte liksågodt på nytt! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Jibril2k: Føler med deg, egen maskin er pri 1 her.... har 3 egen.... uff hadde ikke klart å dele... Mister litt motivasjonen når jeg må begynne helt på nytt jeg.... Men lykke til Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 eller rett og slett bare plagsomme småbrødre som finner ut at det er morsomt å slette hele PixelArt mappen din... Hadde jeg hatt småbrødre som hadde kødda meg maskina mi hadde jeg ikke hatt småbrødre lenger.. Egen maskin er førsteprioritet.. Har 2 selv, en stasjonær og en flunkede ny laptop.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Ja, men så er ikke jeg så heldig å ha masse penger slik at jeg kan kjøpe meg ny maskin enda! men jeg sparer... men så er det fester i helgene o.l. og da blir det fort litt short med cash Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Laptop er digg, ja Flere som begynner å bli ferdig med verkene sine? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Har jobbet og gått på skolen at jeg har ikke fått tid til å begynne på mitt enda DanielP Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 PT: kanskje putte den døra fra forrige versjon som inngangsport i hekken der? Noe slikt kanskje? Har gjort noen småendringer nå. Kommentarer? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 @DanielP når vi hintet til at vi var "lei" av hanskemannen, mente vi IKKE at du skulle kle av ham... Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Ny update: Gjerde kassert til fordel for hekk: Dette er hekk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Oi damn den var syk! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Ny update: Gjerde kassert til fordel for hekk: Dette er hekk! http://home.no.net/smolv/villa_de_eagle.jpg Najs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Da har jeg lekt meg litt i natt. Får gå å legge meg nå, har lekser å gjøre. Skal nok forandre en del. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) wh1t3inc.. NEAT!! server ja.. hmm... *bygge server-rom i kjellern..* EDIT> oh.. btw.. ang. "byggesøknader", upload, etc.. fikk plutselig "litt" mye jobb uka som var, så fikk veldig lite tid til det.. (faktisk 0 tid), men.. NÅ har jeg tid.. *mekkesomfaen* Endret 25. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 når er det satt deadline for projektet a? dvs, når skal bildene lastes opp/sendes til vedkommende som er ansvarlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå