Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thx m8! :p føler nesten at jeg må legge ut preview av mitt snart også! men jeg har begynt på nytt tre ganger, enten på grunn av store tabber som å lage en stor ting på feil layer, stygg konstruksjon, eller rett og slett bare plagsomme småbrødre som finner ut at det er morsomt å slette hele PixelArt mappen din... :realmad: men preview kommer det!

Lar du brødrene din kødde med mappene dine? Eller ikke egen maskin?

 

oi oi.....

 

 

JEg har selv prøvd en del og når jeg begynner å få noe som jeg kanskje liker så fucker det seg opp..... enten feil layer eller and bruker feil :D

Lenke til kommentar
Thx m8! :p føler nesten at jeg må legge ut preview av mitt snart også! men jeg har begynt på nytt tre ganger, enten på grunn av store tabber som å lage en stor ting på feil layer, stygg konstruksjon, eller rett og slett bare plagsomme småbrødre som finner ut at det er morsomt å slette hele PixelArt mappen din...  :realmad: men preview kommer det!

Lar du brødrene din kødde med mappene dine? Eller ikke egen maskin?

 

oi oi.....

 

 

JEg har selv prøvd en del og når jeg begynner å få noe som jeg kanskje liker så fucker det seg opp..... enten feil layer eller and bruker feil :D

har nok desverre ikke egen maskin... eller: jeg har egen, men den er en 500MHz med 64 mb minne; med andre ord egner den seg ikke for PS! men det ble sånn passe månelyst da jeg oppdaga at broren min hadde sletta mappa! og han hadde ikke bare lagt den i papirkurven, han hadde trykka shift+delete!! jaja, gjort er gjort... kunne sikkert henta det frem igjen, men jeg gadd ikke å prøve, begynte liksågodt på nytt! :p

Lenke til kommentar
eller rett og slett bare plagsomme småbrødre som finner ut at det er morsomt å slette hele PixelArt mappen din... :realmad:

Hadde jeg hatt småbrødre som hadde kødda meg maskina mi hadde jeg ikke hatt småbrødre lenger.. :p

 

Egen maskin er førsteprioritet.. Har 2 selv, en stasjonær og en flunkede ny laptop.. ;)

Lenke til kommentar

wh1t3inc.. NEAT!! :D

 

server ja.. hmm... *bygge server-rom i kjellern..*

 

EDIT> oh.. btw.. ang. "byggesøknader", upload, etc..

fikk plutselig "litt" mye jobb uka som var, så fikk veldig lite tid til det.. (faktisk 0 tid), men.. NÅ har jeg tid.. *mekkesomfaen* ;)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...