stian_molvik Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Det var da et knøttlite hus Stian (i perspektiv), men übertøfft gjerde! Takk, takk,, vet d ble knøttlite, eg har så ******* lett for å tenke smått når jeg beveger meg inn på pixel nivå.. Endret 23. januar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Hmm, skal ha lan snart, og det blir vel heller lite mekking på pixelhus da, sååå.... Seksi hus stian, men litt smått jah Åssn ser det ut inni? En lang gang uten møbler? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Hmm, skal ha lan snart, og det blir vel heller lite mekking på pixelhus da, sååå....Seksi hus stian, men litt smått jah Åssn ser det ut inni? En lang gang uten møbler? Seff,, hva trenger en møbler til da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Vel det er fredag og planen er å få siden opp i løpet av kvelden/natten.. Det betyr at folk bør gjøre ferdig husene sine for det er bare et par timer til siden er klar til opplasting.. Følg med, store ting skal skje..! Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Vel det er fredag og planen er å få siden opp i løpet av kvelden/natten.. Det betyr at folk bør gjøre ferdig husene sine for det er bare et par timer til siden er klar til opplasting.. Følg med, store ting skal skje..! Hmm... Har det travelt nå jeg *mekke tak på huset* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Den er grei! jobber med det nå... men jeg vet jo ikke om jeg har fått byggetillatelse enda da men jeg jobber i hvertfall med hus! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Den er grei! jobber med det nå... men jeg vet jo ikke om jeg har fått byggetillatelse enda da men jeg jobber i hvertfall med hus! Jibril2k; Jeg tar en besluttelse om at du innfrir kravene. Bygg i vei.. Edit; Det er ingen deadline, jeg har bare lyst å se mange hus i veien slik at vi kan se hvordan det blir.. Endret 23. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 har jeg tillatelse?? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Takk! da er det litt enklere å jobbe! da vet man liksom at man ikke har jobbet forgjeves ;) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 har jeg tillatelse?? Etter aktiviten/bidragene dine i det siste, er du mer enn velkommen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Hva med lille meg? Får mitt ydmyke bo ta sted i gaten? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Hva med lille meg? Får mitt ydmyke bo ta sted i gaten? Siden du har 3 innlegg igjen til leet, og er aktiv her så det holder, ser jeg ikke noe problem med det! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 NB! Viktig Oppdatering..! The Grand Opening er utsatt til Lørdag formiddag/ettermiddag. Ikke alle har fri i helgene og må derfor tidlig på jobb i morgen.. Vi beklager forsinkelsene, men for dere som ikke vet hvor Willy er, kan jo bruke tiden til å finne HAN.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 NB! Viktig Oppdatering..! The Grand Opening er utsatt til Lørdag formiddag/ettermiddag. Ikke alle har fri i helgene og må derfor tidlig på jobb i morgen.. Vi beklager forsinkelsene, men for dere som ikke vet hvor Willy er, kan jo bruke tiden til å finne HAN.. Egentlig like greit, så blir jeg kanskje ferdig med taket mitt Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Hobbithullet mitt går stadig fremover: Endret litt på shadinga på haugen, og satt opp et gjerde... (jada, skal legge skygge under gjerdet også) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Hva med lille meg? Får mitt ydmyke bo ta sted i gaten? Siden du har 3 innlegg igjen til leet, og er aktiv her så det holder, ser jeg ikke noe problem med det! Digg. Passerte leet i natt, tok selvfølgelig et screenshot til minne. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 har jeg tillatelse?? Etter aktiviten/bidragene dine i det siste, er du mer enn velkommen! Takk, takk *sette seg ned for å lage hus* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Lurte på hvordan i h**v**e man fikser trapper?? får det ikke til! Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Status på hus: Ferdig (sånn ca) Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Not bad PT Balkongen virket kanskje noe liten hehe, ellers ser den mer ferdig ut enn min, har bare et vindu jeg og et stort et i andre etasje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå