$k$ Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Heller laber aktivitet i tråden i det siste joh, får lage litt liv her Mitt nye hus så langt: Edit: liten update på huset, la til litt vinduer, et kamera og fiksa litt småting;) Du liker det litt high tech ser jeg. laser, cam, svarte vinduer osv. Men det er jo lov!!! Skikkeligh kult hus!! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Arve: du har glemt et hjørne på "fortauet" som går opp mot huset... på den nederste delen til venstre, på hjørnet, mangler det en svart strek... tenkte du skulle vite det! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Arve: du har glemt et hjørne på "fortauet" som går opp mot huset... på den nederste delen til venstre, på hjørnet, mangler det en svart strek... tenkte du skulle vite det! hvordan klarte du å se det? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Ikke så vanskelig det godt syn og bra skjerm og studering av bildet... det er det som skal til Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Uhm, det er da vel ikkje noke "manglande hjørne" der vel Takk for observasjonen Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Btw; cfenzo har rar døgnrytme, så han sover ATM.. *le* ikke akkurat.. ble go-venner med en flaske smirnof og en flaske tequila .. det er ihvertfall det jeg husker .. menmen... - skal prøve å få opp "byggesøknaden" i løpet av dagen... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Supert! Er på skulen no og får ikkje gjort noke med huset mitt, men kommer sikkert til å arbeide litt meir på det seinare, evt. gjøre det ferdig... WHEE Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Btw; cfenzo har rar døgnrytme, så han sover ATM.. *le* ikke akkurat.. ble go-venner med en flaske smirnof og en flaske tequila .. det er ihvertfall det jeg husker .. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 - skal prøve å få opp "byggesøknaden" i løpet av dagen... Må man ha et utkast til hus for å få godkjent søknad?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 - skal prøve å få opp "byggesøknaden" i løpet av dagen... Må man ha et utkast til hus for å få godkjent søknad?? Teknisk sett må du gjennom to godkjenninger. 1. Tillatelse til å få bo i gata 2. Huset ditt bør ikke se helt på r*vva ut og stride mot etiske regler osv.. Men for å få byggetillatelse trenger du ingen preview av huset, men det skader ikke. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Et slags forslag, er ikke ferdig, og har ikke helt hastverk heller Vet ikke helt om det er noe tess, men litt artig var det. Detaljer har jeg ikke tenkt så mye på, var mest hvordan huset kunne se ut. Edit: endret skygge, dunno om det er riktig enda. Endret 23. januar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 FuLu: SCHTILIG! , en ting skurrer litt dog, om vi skal følge lyssettingen/skyggeleggingen som til nå er brukt så stemmer det ikke helt overens :| Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Det var jo stilig, FuLu! Genial idè! Noen kommentarer her: Endret 23. januar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 FuLu: SCHTILIG! , en ting skurrer litt dog, om vi skal følge lyssettingen/skyggeleggingen som til nå er brukt så stemmer det ikke helt overens :| Ooops må nok bytte om der ja, men er ikke akuratt pes. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Noen kommentarer her: Virker ikke dum den, mangler kanskje litt skygge på husveggen, men gjerdet fikk på en måte en skygge effekt. Fine detaljer i det ene vinduet Kunne kanskje hatt mere på den, men regner med det er work in progress? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 tshjihii,, dette er litt smågøy Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Det var da et knøttlite hus Stian (i perspektiv), men übertøfft gjerde! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 tshjihii,, dette er litt smågøy Pixel Art er rååått!! /me glad for å ha bringet (?) litt kultur inn i gruppa.. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 tshjihii,, dette er litt smågøy Pixel Art er rååått!! /me glad for å ha bringet (?) litt kultur inn i gruppa.. Brakt? Forøvrig plages jeg veldig med huset mitt... Tror aldri jeg kunne tenkt meg å bo der. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Brakt? THX!!!!!!! Hihihi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå