ATi-Radeon Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 hvor finner jeg en side jeg kan lære meg pixel art? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Undersøk litt sjøl ffs, står lista opp litt linker tidligare i tråden, leit sjøl! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 hvor finner jeg en side jeg kan lære meg pixel art? Denne siden er opprettet til slikt; Link.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Hmm, dette virker rått, har aldri dilla med pixel-tegninger, selv om man engang i tiden tegnet masse artig på skolen, så begynner det å bli lenge siden man har tegnet noe egentlig Kanskje jeg skal sette meg ned og finne på noe artig Først får jeg laste ned template og leke meg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Hmm, dette virker rått, har aldri dilla med pixel-tegninger, selv om man engang i tiden tegnet masse artig på skolen, så begynner det å bli lenge siden man har tegnet noe egentlig Kanskje jeg skal sette meg ned og finne på noe artig Først får jeg laste ned template og leke meg Gjør det! Du er vertfall kvalifisert til å bli innbygger vertfall.. Edit; Jeg liker ordet vertfall. Endret 21. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Hepp, hiver inn et lite "work in progress"-bilde her for å se om jeg kvalifiserer som tomte-kjøper. Ræll! Edit: Vet at ikke alt stemmer, og at det er rimelig sparsomt foreløpig, men som nevnt; work in progress... Endret 22. januar 2004 av Tacritan Lenke til kommentar
KimS Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Ble litt lite ja ^^ EDIT: Leste litt og fant mange fine hus jah Endret 22. januar 2004 av KimS Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg måtte begynne ganske langt tilbake hadde tegnet garasjen på feil layer.... :( Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Hepp, hiver inn et lite "work in progress"-bilde her for å se om jeg kvalifiserer som tomte-kjøper. Ræll! Edit: Vet at ikke alt stemmer, og at det er rimelig sparsomt foreløpig, men som nevnt; work in progress... Skyggen så veldig feil ut, sett den på andre sida. by the way, nice work Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Hepp, hiver inn et lite "work in progress"-bilde her for å se om jeg kvalifiserer som tomte-kjøper. Ræll! Edit: Vet at ikke alt stemmer, og at det er rimelig sparsomt foreløpig, men som nevnt; work in progress... Som sagt ja, skyggen er feil. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Trøtt som bare pokker når jeg laget den i natt, selvfølgelig er skyggen feil vei. Oppdatert skjermskudd.gif nå, med rett gressfarge og rett vinkel på skyggen. Edit: Pokker, vinkelen på skyggen er ikke helt korrekt enda. *fikse* Edit2: SÅNN! Nå skal den være rett... Enda noe som ikke stemmer THOUGH. (Tho er forkorta slang for Though... ) Endret 22. januar 2004 av Tacritan Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 "though" Han brukte sikkert en forkortelse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Heller laber aktivitet i tråden i det siste joh, får lage litt liv her Mitt nye hus så langt: Edit: liten update på huset, la til litt vinduer, et kamera og fiksa litt småting;) Endret 22. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 Najs arve.. Dagsorden fra de høyere makter; Sakliste 1. Nærmer folk seg ferdig med husene sine..? (post gjerne midlertidige bilder her) 2. De som vil kan gjerne lage forslag til "Hovedhuset".. 3. Mere aktivitet i tråden.. Dvs saklige innlegg, ikke spamdritt. /Sakliste Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) 1. Nærmer folk seg ferdig med husene sine..? (post gjerne midlertidige bilder her) Ikke ferdig enda. Skal ha noe saker oppe på taket (meget hemmelig ) som jeg regner med å være ferdig med innen i morgen. Ellers må jeg vel pynte litt i hagen og slikt. Litt finpussing EDIT: Rettet opp en en liten feil i basenget Endret 22. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) cfenzo: url til gata igjen? (må legge i favoritter), og kan du bytte ut huset mitt i preview gata? PT: /me veit ka som skal vere på taket Trur det kan bli _wikked_awsome_! Endret 22. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 PT: /me veit ka som skal vere på taket Trur det kan bli _wikked_awsome_! OMG2k! Rommet mitt er bugget! *finne frem anti-spion-saken min* Aha! Arve sitter i en plante og spionerer på meg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 cfenzo: url til gata igjen? (må legge i favoritter), og kan du bytte ut huset mitt i preview gata? PT: /me veit ka som skal vere på taket Trur det kan bli _wikked_awsome_! Viktige linker; Informasjonsside.. Gatepreview.. Btw; cfenzo har rar døgnrytme, så han sover ATM.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå