Sir Zu Zwat Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 ok, prøver igjen.....Kan jeg få være med i byen? Søknad mottat. Svar; JA. Søknad: Får jeg verme? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 har ikke du fått lov da? fikk ikke du lov noen sider tilbake? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 har ikke du fått lov da?fikk ikke du lov noen sider tilbake? Jeg er ikke sikker Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 du fikk da lov for noen sider tilbake ja.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Da var jeg nesten ferdig med mitt bidrag; Kommentarer..? - Lastebilen skal vekk, skulle bare teste hvordan deet ble med en bil. Får btw ikke til å lage biler enda.. - Merk bredbåndet (bokstavelig talt) på høyreveggen - Funderer på hva boksen på garasjen skal bli, evt om den skal vekk. Edit; Typografi Endret 21. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 SÅ tøft!!! *sette seg ned for å lære seg pixel-art* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Stilig den der ja, Marvil! nærmer meg et utkast som jeg kan legge ut her nå jeg også... må bare finpusse litt, samt lage no vinduer o.l. man bare vent! Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 - Funderer på hva boksen på garasjen skal bli, evt om den skal vekk. Bort. Nå. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 - Funderer på hva boksen på garasjen skal bli, evt om den skal vekk. Bort. Nå. Holder det at jeg fikser det på skolen i morgen..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 En liten oppfordring fra høyere makter; Prøv å bruke denne fargen som gressfarge; - #4D9D47 Takk. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 En liten oppfordring fra høyere makter; Prøv å bruke denne fargen som gressfarge; - #4D9D47 Takk. Jepp, det ser best ut om alle bruker samme gressfarge. For de av dere som har plen i det hele tatt da. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Hadde det vært en ide å sette en standard gress farge? Og kanskje legge denne fargen og oppkjørselen ut på pixelstreet sia, slik at man slipper å tråle alle sidene i dette innlegget ? Driver å mekker egent hus og, mest for fun, men kan jo og slenge inn en søknad om eindom i HW World Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Så langt har /me komt på nytt hus - MASSE igjen. har plenty av idèer som skal utnyttast No skal eg dusje, etter tre timer i skibakken.. OOH deilig føre, fikk tilsnakk av en vakt fordi "du får ikkje lov å kjøre rett fram ned bratthenget"... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 HAHAHHAHAAHHA! Får ikke lov å kjøre rett fram ned bratthenget ja.. Har ikke mekka på huset i dag, har slappa av og trent litt osv. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 HAHAHHAHAAHHA! Får ikke lov å kjøre rett fram ned bratthenget ja.. Det er sant , trist men sant Var jo _ingen_ der akkurat då, så eg fattar virkelig ikkje ka han masa etter Er jo så deilig å CRUIIIISE nedover sånn... MMMMH! Vel, no får eg arbeide litt på huset mitt. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 hmm, synest gresset ble litt for lyst ... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 #339900 <= fin grasfarge Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 ja, den likte jeg ! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg synes selv huset mitt er kjedelig ennå, men det kommer masse fikse smådetaljer. Ihvertfall det jeg får til av det. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 kan bli fett ditta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå