PixelImp Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ikke noen som skal lage en bilhandel ? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 bedre nå? huset kommer til å bli kuttet, men gjør det noe? og hvordan skal jeg gjøre det med "bedene"? Edit: stigen ser jo helt ugly ut også, hva skal jeg gjøre med den? er veeeeelddig n00b på dette her Edit2: fant ut det me stigen... det svarte i garasjen som 'fadet' bryter litt med pixel-stilen..... (synes jeg ,da) Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Drit bra!! *mumle noe om at jeg skulle ønske jeg også var så flink* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 det svarte i garasjen som 'fadet' bryter litt med pixel-stilen.....(synes jeg ,da) Det gjorde Antialiasingen i det runde skiltet også. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ikke noen som skal lage en bilhandel ? Hmm... Ja, vi må kanskje ha noen faste bygg som butikk og slikt. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ikke noen som skal lage en bilhandel ? Hmm... Ja, vi må kanskje ha noen faste bygg som butikk og slikt. ser ikke det litt rart ut? det er jo ett byggefelt, men jeg kan da feil Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Ord fra (nesten) høyeste hold: - INGEN kutting, whatsoever. - INGEN font-bruk, med mindre det er pixelfont. - INGEN INGEN INGEN anti-alising - INGEN perspektivfeil ^^ styrets ord = lov Om det eventuellt skal lages bygg utenom brukerbyggene og hovedbygget er opp til styret å avgjøre Endret 21. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Fant ut at mannen jeg lagde ble veldig kort... Så da måtte han jo få et hobbit-hull Lenke til kommentar
Luv Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg kan jo være ny-inflyttet, ute-ligger eller en som er på leting etter tak over hodet. ^^ Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 http://www.melfacion.frac.dk/temp/px_hobbit.gif Fant ut at mannen jeg lagde ble veldig kort... Så da måtte han jo få et hobbit-hull Det er vinkel-feil på veien opp til hulen din. Muligens på hele fronten av hulen også. Klarer ikke helt å bestemme meg... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 http://www.melfacion.frac.dk/temp/px_hobbit.gif Fant ut at mannen jeg lagde ble veldig kort... Så da måtte han jo få et hobbit-hull Det er vinkel-feil på veien opp til hulen din. Muligens på hele fronten av hulen også. Klarer ikke helt å bestemme meg... veien smalner inn, så den er det helt klart vinkelfeil på. Hulen har jeg ikke "perspektivert" enda, siden det blir mye jobb. Den skal liksom ikke være firkanta heller Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) enzo's casa del parthey hehe.. fortsatt bare laga "borderne" og "placeholderne" for vegga mine jeg da men.. HVILKEN "FREAK" ER BEST??? (de 2 i grønne skjorter/jakker) klarer ikke bestemme meg helt.. EDIT> la like greit ut bildet her.. Endret 21. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) huff huff life stinks..... Nå da.... Endret 21. januar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) stigen ser mye bedre ut veien må du nok fortsatt gjøre noe med... edit: trykkleif Endret 21. januar 2004 av Melfacion Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 oppps glemte det med veien!!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) taket på toppen ser fremdeles helt jæ*lig ut... Tips: Start på nytt? :| VELDIG najs cfenzo , han med dreadsene er fetest, uten tvil Endret 21. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Bed har en høyde, har de ikke? ;-) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 cfenzo: piggsveismannen var best... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 jaja skit i hele opplegget... har da enda noen år igjen å lære på.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå