Suppelars2k Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Noen som lager den siden da? Hvis ikke kan jeg muligens ta på meg oppgaven etter å ha pugget enormt mye om karbonkjemi ( )Såfremt det ikke skal være noe design på siden, så tar det nok ikke så lang tid. EDIT: Neivel... EDITIGJEN: *mumle noe om en stygg n&m-bok ("Hvem skulle tro at "blyet" i blyanten og diamanten er bygd opp av helt like atomer?")* Kjemien på GK er noe dritt, er bare idiotisk å gjennomgå litt av hvert tema. 2KJ derimot, er faktisk koselig Jeg går GK, vi bare sprenger ting vi Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Si ifra hvis dere trenger subdomener fra decalibration.net Prosjektleder(e): Kan dere ikke lage en oversiktlig webside med all informasjon relatert til prosjektet? Med templates, krav til å være med, samt informasjon og lenker til pixelart-kurs. Vel, kanskje litt dårlig informering og maaange sider å lese.. Men poenget hele veien (har vert nevnt på en tidligere side) er at hus #1 er et infohus der du finner alt du trenger av informasjon.. Nå er cfenzo igang med det også, vi har ATM styremøte.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Si ifra hvis dere trenger subdomener fra decalibration.net Prosjektleder(e): Kan dere ikke lage en oversiktlig webside med all informasjon relatert til prosjektet? Med templates, krav til å være med, samt informasjon og lenker til pixelart-kurs. Vel, kanskje litt dårlig informering og maaange sider å lese.. Men poenget hele veien (har vert nevnt på en tidligere side) er at hus #1 er et infohus der du finner alt du trenger av informasjon.. Nå er cfenzo igang med det også, vi har ATM styremøte.. /me vil også sitte i styret Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Si ifra hvis dere trenger subdomener fra decalibration.net Prosjektleder(e): Kan dere ikke lage en oversiktlig webside med all informasjon relatert til prosjektet? Med templates, krav til å være med, samt informasjon og lenker til pixelart-kurs. Vel, kanskje litt dårlig informering og maaange sider å lese.. Men poenget hele veien (har vert nevnt på en tidligere side) er at hus #1 er et infohus der du finner alt du trenger av informasjon.. Nå er cfenzo igang med det også, vi har ATM styremøte.. /me vil også sitte i styret Fire er et fint tall. Meg, PT, cfenzo og mavril? Kan jo håpe... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) ... eller ikke. (EID) Endret 20. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Opplysning; HalTan er i styret.. Ikke sikker på om vi trenger flere.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Holder på med garasjen til huset mitt nå. Skal ha et svært hus/pengebinge, med atomrakett siktet mot Pixelimp sitt hus + 22 meter høyt stålplatert gjerde... ok, kewlt ... HEI ! Endret 20. januar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Holder på med garasjen til huset mitt nå. Skal ha et svært hus/pengebinge, med atomrakett siktet mot Pixelimp sitt hus + 22 meter høyt stålplatert gjerde... ok, kewlt ... HEI ! Hehe. Kansje jeg skal lage en liten soldat som står på toppen av gjerdet og patruljerer også... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Holder på med garasjen til huset mitt nå. Skal ha et svært hus/pengebinge, med atomrakett siktet mot Pixelimp sitt hus + 22 meter høyt stålplatert gjerde... ok, kewlt ... HEI ! Hehe. Kansje jeg skal lage en liten soldat som står på toppen av gjerdet og patruljerer også... Hehe hadde vært litt småheftig om soldaten hadde vert animert og bevegd seg fra side til side.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 åssn veit du at det er 22 meter? Vi skal da for fanden ikkje ha krig her heller, da blir den skyldige kasta ut av gata - basta! (veit om en som er enig iallefall ) Litt beskyttelse er lov å ha, men ATMOVÅPEN!? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 åssn veit du at det er 22 meter? Vi skal da for fanden ikkje ha krig her heller, da blir den skyldige kasta ut av gata - basta! (veit om en som er enig iallefall ) Litt beskyttelse er lov å ha, men ATMOVÅPEN!? Hehe... "Det var PixelImp som begynteee! " Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 psh, han skyter bare med blankt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 veit om en som er enig iallefall Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Poster dere utfallet av styremøtet her, eller er det konfedensielt? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 PixelStreet info-side: (den adressen vil senere huse hele gata.. ) pixelstreet.webfreak.no Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Var det ikke minimum 100 innlegg i web-design-delen av forumet?? Ikke bare hw.no forumet generlt som det står på sida?? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 nice litt lettere enn å bla igjennom 28 sider med stort sett usaklig babbel Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 PixelStreet info-side: (den adressen vil senere huse hele gata.. ) pixelstreet.webfreak.no *legge i favoritter* Nice work, cfenzo. Zethyr; Reagerte også på det. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Zethyr og PoleCat: skal se hva jeg kan få sjekka gjennom min lile 1337 cf proggie.. EDIT> hvis noen vet et sted i forumet man kan sjekke hvor mange innlegg en bruker har i hvert enkelt forum, TELL ME!!!! forr jeg kan ikke finne no sånt no sted.. Endret 20. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå