Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Noen som lager den siden da? Hvis ikke kan jeg muligens ta på meg oppgaven etter å ha pugget enormt mye om karbonkjemi ( :thumbdown: )

Såfremt det ikke skal være noe design på siden, så tar det nok ikke så lang tid.

 

EDIT: Neivel...

 

EDITIGJEN: *mumle noe om en stygg n&m-bok ("Hvem skulle tro at "blyet" i blyanten og diamanten er bygd opp av helt like atomer?")*

Kjemien på GK er noe dritt, er bare idiotisk å gjennomgå litt av hvert tema. 2KJ derimot, er faktisk koselig :D

Jeg går GK, vi bare sprenger ting vi :mrgreen:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Si ifra hvis dere trenger subdomener fra decalibration.net :D

 

Prosjektleder(e): Kan dere ikke lage en oversiktlig webside med all informasjon relatert til prosjektet? Med templates, krav til å være med, samt informasjon og lenker til pixelart-kurs.

Vel, kanskje litt dårlig informering og maaange sider å lese..

 

Men poenget hele veien (har vert nevnt på en tidligere side) er at hus #1 er et infohus der du finner alt du trenger av informasjon.. Nå er cfenzo igang med det også, vi har ATM styremøte..:p

Lenke til kommentar
Si ifra hvis dere trenger subdomener fra decalibration.net :D

 

Prosjektleder(e): Kan dere ikke lage en oversiktlig webside med all informasjon relatert til prosjektet? Med templates, krav til å være med, samt informasjon og lenker til pixelart-kurs.

Vel, kanskje litt dårlig informering og maaange sider å lese..

 

Men poenget hele veien (har vert nevnt på en tidligere side) er at hus #1 er et infohus der du finner alt du trenger av informasjon.. Nå er cfenzo igang med det også, vi har ATM styremøte..:p

/me vil også sitte i styret :dribble:

Lenke til kommentar
Si ifra hvis dere trenger subdomener fra decalibration.net :D

 

Prosjektleder(e): Kan dere ikke lage en oversiktlig webside med all informasjon relatert til prosjektet? Med templates, krav til å være med, samt informasjon og lenker til pixelart-kurs.

Vel, kanskje litt dårlig informering og maaange sider å lese..

 

Men poenget hele veien (har vert nevnt på en tidligere side) er at hus #1 er et infohus der du finner alt du trenger av informasjon.. Nå er cfenzo igang med det også, vi har ATM styremøte..:p

/me vil også sitte i styret :dribble:

Fire er et fint tall. Meg, PT, cfenzo og mavril?

 

Kan jo håpe... :yes:

Lenke til kommentar
Holder på med garasjen til huset mitt nå. Skal ha et svært hus/pengebinge, med atomrakett siktet mot Pixelimp sitt hus + 22 meter høyt stålplatert gjerde...

ok, kewlt ...

HEI ! :dontgetit::wow:

Hehe. Kansje jeg skal lage en liten soldat som står på toppen av gjerdet og patruljerer også... :p

Hehe hadde vært litt småheftig om soldaten hadde vert animert og bevegd seg fra side til side.. ;)

Lenke til kommentar

Zethyr og PoleCat:

 

skal se hva jeg kan få sjekka gjennom min lile 1337 cf proggie.. ;)

 

 

EDIT>

 

hvis noen vet et sted i forumet man kan sjekke hvor mange innlegg en bruker har i hvert enkelt forum, TELL ME!!!!

forr jeg kan ikke finne no sånt no sted.. :(

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...