Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

joa, funker den ;)

 

EDIT; men begynner ikke dette å ta litt av ? vi snakker om hvor er willy her. ikke akkurat det som står i topicen :p

Vi har vel ikke snakket om topic på 24 sider eller noe slikt :p

Har funnet ut at jeg skal starte på nytt med huset mitt. Bruke layers litt mer aktivt og slikt :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har vel ikke snakket om topic på 24 sider eller noe slikt :p

Hehe.. Vi har hatt en ganske fin rød tråd da.. ;)

 

Så lenge vi ikke drar det helt OT, men holder det innenfor grensene med f.x ting vi lurer på, tilbakemeldinger osv..

 

For en praktisk oppdatering;

- Vi har planer om å få siden klar til opplasting til fredag (er litt opp til cfenzo ;) )

- Vi hadde noen idèer om subdomener hos hw.no, men etter noen kjappe tilbakemeldinger har vi ikke håpene altfor høyt.. Vi skal sende inn "søknad" når prosjektet er litt mer "ferdig".. Uansett har vi mulighet til å få subdomene her;

- webfreak.no

- sigmatic.no/biz/info/us

- enzomnia.net

- evt aroneid.com (de andre er bedre, ja)

 

Subdomene betyr; 'pixelstreet.domene.landkode' :thumbup:

Lenke til kommentar
Gratulerer!

takk, takk.... *stolt* :p

 

joa, funker den ;)

 

EDIT; men begynner ikke dette å ta litt av ? vi snakker om hvor er willy her. ikke akkurat det som står i topicen :p

Vi har vel ikke snakket om topic på 24 sider eller noe slikt :p

Har funnet ut at jeg skal starte på nytt med huset mitt. Bruke layers litt mer aktivt og slikt :thumbup:

 

joda, slutte med willy nå....

Lenke til kommentar
Vi har vel ikke snakket om topic på 24 sider eller noe slikt :p

Hehe.. Vi har hatt en ganske fin rød tråd da.. ;)

 

Så lenge vi ikke drar det helt OT, men holder det innenfor grensene med f.x ting vi lurer på, tilbakemeldinger osv..

 

For en praktisk oppdatering;

- Vi har planer om å få siden klar til opplasting til fredag (er litt opp til cfenzo ;) )

- Vi hadde noen idèer om subdomener hos hw.no, men etter noen kjappe tilbakemeldinger har vi ikke håpene altfor høyt.. Vi skal sende inn "søknad" når prosjektet er litt mer "ferdig".. Uansett har vi mulighet til å få subdomene her;

- webfreak.no

- sigmatic.no/biz/info/us

- enzomnia.net

- evt aroneid.com (de andre er bedre, ja)

 

Subdomene betyr; 'pixelstreet.domene.landkode' :thumbup:

støtter webfreak :thumbup:

er det ikke bare folk av den sorten her??

Lenke til kommentar

Driit.... Jeg får ikke det til!

Forbanna Photoshop!

Jeg greier ****** meg ikke å lage hus, og nå har jeg greid å fucka opp line tool'en, så nå lager jeg en _pil_ isteden for å lage en vanlig strek... Er sånn passe lei PS nå

 

btw: Er det noen som vet hvordan jeg fixer line tool'en igjenn? :blush:

Lenke til kommentar
Driit.... Jeg får ikke det til!

Forbanna Photoshop!

Jeg greier ****** meg ikke å lage hus, og nå har jeg greid å fucka opp line tool'en, så nå lager jeg en _pil_ isteden for å lage en vanlig strek... Er sånn passe lei PS nå

 

btw: Er det noen som vet hvordan jeg fixer line tool'en igjenn? :blush:

åhh, så positiv ;)

 

ang line-tool: under 'file' ser du et ikon. trykk på 'nedover-pila' der så bu ser hele menyen under, så trykker du på 'høyrepila' på siden så du ser en meny til, så trykker du på 'reset tool'.

Jeg har nettopp starta med PS, men jeg tror dette skulle funke. PoleCat får vel svare hvis det er noe feil her.

Lenke til kommentar
Driit.... Jeg får ikke det til!

Forbanna Photoshop! 

Jeg greier ****** meg ikke å lage hus, og nå har jeg greid å fucka opp line tool'en, så nå lager jeg en _pil_ isteden for å lage en vanlig strek... Er sånn passe lei PS nå

 

btw: Er det noen som vet hvordan jeg fixer line tool'en igjenn? :blush:

åhh, så positiv ;)

 

ang line-tool: under 'file' ser du et ikon. trykk på 'nedover-pila' der så bu ser hele menyen under, så trykker du på 'høyrepila' på siden så du ser en meny til, så trykker du på 'reset tool'.

Jeg har nettopp starta med PS, men jeg tror dette skulle funke. PoleCat får vel svare hvis det er noe feil her.

Takk!

Du er en knupp! :)

Lenke til kommentar
Driit.... Jeg får ikke det til!

Forbanna Photoshop! 

Jeg greier ****** meg ikke å lage hus, og nå har jeg greid å fucka opp line tool'en, så nå lager jeg en _pil_ isteden for å lage en vanlig strek... Er sånn passe lei PS nå

 

btw: Er det noen som vet hvordan jeg fixer line tool'en igjenn? :blush:

åhh, så positiv ;)

 

ang line-tool: under 'file' ser du et ikon. trykk på 'nedover-pila' der så bu ser hele menyen under, så trykker du på 'høyrepila' på siden så du ser en meny til, så trykker du på 'reset tool'.

Jeg har nettopp starta med PS, men jeg tror dette skulle funke. PoleCat får vel svare hvis det er noe feil her.

Takker jeg også! Har hatt det samme problemet, så nå har du reddet livet mitt :w00t:

Lenke til kommentar

Noen som lager den siden da? Hvis ikke kan jeg muligens ta på meg oppgaven etter å ha pugget enormt mye om karbonkjemi ( :thumbdown: )

Såfremt det ikke skal være noe design på siden, så tar det nok ikke så lang tid.

 

EDIT: Neivel...

 

EDITIGJEN: *mumle noe om en stygg n&m-bok ("Hvem skulle tro at "blyet" i blyanten og diamanten er bygd opp av helt like atomer?")*

Endret av PT
Lenke til kommentar
Noen som lager den siden da? Hvis ikke kan jeg muligens ta på meg oppgaven etter å ha pugget enormt mye om karbonkjemi ( :thumbdown: )

Såfremt det ikke skal være noe design på siden, så tar det nok ikke så lang tid.

 

EDIT: Neivel...

 

EDITIGJEN: *mumle noe om en stygg n&m-bok ("Hvem skulle tro at "blyet" i blyanten og diamanten er bygd opp av helt like atomer?")*

Bare det at blyet i blyanten har en annen struktur enn i en diamant ;)

Lenke til kommentar
Noen som lager den siden da? Hvis ikke kan jeg muligens ta på meg oppgaven etter å ha pugget enormt mye om karbonkjemi ( :thumbdown: )

Såfremt det ikke skal være noe design på siden, så tar det nok ikke så lang tid.

 

EDIT: Neivel...

 

EDITIGJEN: *mumle noe om en stygg n&m-bok ("Hvem skulle tro at "blyet" i blyanten og diamanten er bygd opp av helt like atomer?")*

Bare det at blyet i blyanten har en annen struktur enn i en diamant ;)

Jepp, og jeg har ****** ikke noe behov for å vite det :realmad:

Vel, så har jeg kanskje det siden jeg satser på en 6'er i n&m :D

 

EDIT:

Hmm... Litt off topic :green: *legge til noe fornuftige greier*

Jeg har igjen ombestemt meg ang. tomten min; jeg skal nå bygge et hus.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Noen som lager den siden da? Hvis ikke kan jeg muligens ta på meg oppgaven etter å ha pugget enormt mye om karbonkjemi ( :thumbdown: )

Såfremt det ikke skal være noe design på siden, så tar det nok ikke så lang tid.

 

EDIT: Neivel...

 

EDITIGJEN: *mumle noe om en stygg n&m-bok ("Hvem skulle tro at "blyet" i blyanten og diamanten er bygd opp av helt like atomer?")*

Kjemien på GK er noe dritt, er bare idiotisk å gjennomgå litt av hvert tema. 2KJ derimot, er faktisk koselig :D

Lenke til kommentar
Si ifra hvis dere trenger subdomener fra decalibration.net :D

Apropos domener:

Hvis jeg skaffer meg et webhotell med domene (b-one.net), kan jeg skaffe meg nesten uendelig med subdomener slik som jeg vil ha de?

 

[/off-topic]

 

Holder på med garasjen til huset mitt nå. Skal ha et svært hus/pengebinge, med atomrakett siktet mot Pixelimp sitt hus + 22 meter høyt stålplatert gjerde...

Lenke til kommentar
Kom på en ting:

Så vidt jeg husker har cfenzo ( ? ) fikset noe greier der du kunne hente ut antall innlegg i forumet. Kan man hente ut den andre infoen som står i profilen og printe det ut i profilen ens i pixel-street'n?

Tror han allerede gjør det med websider.

 

EDIT: og nick :cool:

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...