Dunestar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Man må beskytte seg i en slik ...*kremt* by full av *kremt* idioter Så bra at du tar selvkritikk da, Arve! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) jeg skrur av antialiasing i PS men det hjelper ikke! noen som vet hva som er galt?? (det hjelper litt men det er fortsatt litt fading!) Endret 20. januar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ja du bruker pencil tool? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Man må beskytte seg i en slik ...*kremt* by full av *kremt* idioter Så bra at du tar selvkritikk da, Arve! *peike forsiktig på dunestar og sjå oppgitt ut* Hmm, skal vist i skibakken i kveld, og gjøre litt lekser, så det spørs kor masse lenger eg kommer i kveld.. sikkert et par meter, men ikkje veldig masse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jeg skrur av antialiasing i PS men det hjelper ikke! noen som vet hva som er galt?? (det hjelper litt men det er fortsatt litt fading!) ver skilled med marquee tool, brush og sånn fyllbøtte så går alt så bra såh... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jeg skrur av antialiasing i PS men det hjelper ikke! noen som vet hva som er galt?? (det hjelper litt men det er fortsatt litt fading!) ver skilled med marquee tool, brush og sånn fyllbøtte så går alt så bra såh... Eller tegne pixel for pixel med pencil tool, slik vi gutta gjør det Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) jeg skrur av antialiasing i PS men det hjelper ikke! noen som vet hva som er galt?? (det hjelper litt men det er fortsatt litt fading!) ver skilled med marquee tool, brush og sånn fyllbøtte så går alt så bra såh... Eller tegne pixel for pixel med pencil tool, slik vi gutta gjør det bruker magic wand, paint bucket tool og pencil tool... vent litt så legger jeg ut et bilde.... Endret 20. januar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Var såklart pencil tool eg meinte, og ikkje brush tool ... Dessuten, marquee tool og fyllbøtte er også et must, puntkum. Samt litt alpha channels (save/load selection), pluss evt fargepalett Guides er også kjekt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Line tool (path) og tryllestaven har gjort jobben for meg så langt. Litt pencil og da, på detaljene. Goddamn hvor du spammer denne tråden, Arve. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Line tool (path) og tryllestaven har gjort jobben for meg så langt. Litt pencil og da, på detaljene. Goddamn hvor du spammer denne tråden, Arve. word. Men blir nok stille fra mi side mellom klokka seks og ti /me er offisiellt ferdig med grunnformene sine på nytt hus Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 *spør igjen* Greit om jeg blir med? er sånn ca ferdig nå ;o Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Nice Eksos! Virka gjennomført! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jeg skrur av antialiasing i PS men det hjelper ikke! noen som vet hva som er galt?? (det hjelper litt men det er fortsatt litt fading!) ver skilled med marquee tool, brush og sånn fyllbøtte så går alt så bra såh... Eller tegne pixel for pixel med pencil tool, slik vi gutta gjør det bruker magic wand, paint bucket tool og pencil tool... vent litt så legger jeg ut et bilde.... Så bruk "Rectangular Marquee tool", og select pixel for pixel til du har nøyaktig det du vil. (det har /me gjort på div. hjørner osv ) Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Så bruk "Rectangular Marquee tool", og select pixel for pixel til du har nøyaktig det du vil. (det har /me gjort på div. hjørner osv ) huff huff life stinks.... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Bruker line tool, som er merka av som path... og pencil seff... og en brush her og der, for å få litt fete logoer, og pencil for å "skjære" av aa på dem Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Je eksos, fint å rappe andres ideèr... (roadkillet...) Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Je eksos, fint å rappe andres ideèr... (roadkillet...) huh? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Har noen funnet Willy..? (heter det ikke Finn Willy..?) I dette bildet.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Je eksos, fint å rappe andres ideèr... (roadkillet...) huh? posta i går... EDIT: Home.no suger EDIT2: Men whatever... Endret 20. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har noen funnet Willy..? (heter det ikke Finn Willy..?) I dette bildet.. er det noen willy der da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå