Melfacion Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 da vil jeg lage bussholdeplass foran huset mitt , og kanskje endre veimerkinga for å tillate forbikjøring (korte striper med lengre mellomrom) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 hehehe.. seff!!! template'en kan du bruke som du vil, så lenge himmel/fortau/vei/gule striper starter/stopper der de gjør på templaten.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ... og kanskje endre veimerkinga for å tillate forbikjøring (korte striper med lengre mellomrom) Å endre veimerkinga vil vel muligens ødelegge helheten? /me skal vertfall fikse lots'a fancy smådetaljer! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Her er mitt SÅ LANGT; Fremdeles masse arbeid å gjøre! PoleCat? hva er kopiert og ikke kopiert her? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 PoleCat? hva er kopiert og ikke kopiert her? Skullet oppå skiltet og mannen er tegna av, så det er vel på en måte kopiert. Men alt det andre har jeg laget _helt_ selv! Hvordan det? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hvordan det? Ser nydelig ut! Spesielt skull headen! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 er det en side hvor man kan finne mange forskjellige objekter ? ikke en tutorial side Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hvordan det? Ser nydelig ut! Spesielt skull headen! Typisk at det som er kult har jeg ikke laga selv.. Kommer du med hus tjcombo? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Hvordan det? Ser nydelig ut! Spesielt skull headen! Typisk at det som er kult har jeg ikke laga selv.. Kommer du med hus tjcombo? Alt annet ser også jævelig bra ut, men skullheaden er fet jo jeg holder på, har aldri drevet med pixel art så jeg prøver meg frem Endret 20. januar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hva verktøy er best? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) skrutrekker bruker photoshop, men paint er sikkert like bra til dette formålet. Er en fordel med layers, da edit: pain er ikke bra, _paint_ er bra Endret 20. januar 2004 av Melfacion Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jeg regner også å komme med et hus en gang i fremtia, har ikke drevet med pixelart før så d vil nok ta litt tid Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hva er mitt gatenummer, da? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Folk for gate nummer et den rekke følgen som bildene blir levert inn på, er ikke det greit nok? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 yes.. pre-booked: HW.no, Marvil, jeg, HalTan... (the brains behind goes first.. then the rest..) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 yes.. pre-booked: HW.no, Marvil, jeg, HalTan... (the brains behind goes first.. then the rest..) Jeg har allerede skrevet nr 9 på huset mitt, så da håper jeg at jeg kan få beholde det... *håpe* Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har allerede skrevet nr 9 på huset mitt, så da håper jeg at jeg kan få beholde det... *håpe* Som om d er så vanskelig å skifte da,, Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 /me sliter litt med å lage gul runding rundt H-en i helipaden min. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Humm, mitt hus blei..*kremt* kanskje litt for stort jah.. Humm, får prøve å mekke et nytt et i en passande str. .. Dette var jo SÅÅ morro likevel Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har allerede skrevet nr 9 på huset mitt, så da håper jeg at jeg kan få beholde det... *håpe* Som om d er så vanskelig å skifte da,, 9 er my happynumber.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå