Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dude ..wow..

Som jeg skulle sagt det selv.. ;)

Sitter på en rååååååååååååtten maskin som kjører 800*400 og 256 farger og syns det ser najs ut, gleder meg til å komme hjem og se det der..:)

 

Tror jeg må fikse litt på min, ja ;)

 

Edit; det var til PoleCat..

 

Edit2: jeg kan snakke med admins ang. subdomene.. Kan fikse det når jeg kommer hjem (som så mye annet).

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Jeg har noen praktiske spørsmål med det samme;

 

1. Foreløpig heter prosjektet "hw.no Pixel street". Strengt tatt hører vi vel til sourcecode.no, gjør vi ikke. Eller er hw.no "modersiden" på en måte?

HW.no høres forøvrig mye kulere ut.

 

2. Er det fakta at vi skal få innloggings og opplastningssystem? Der man kan endre eget hus og info? I så fall: :thumbs:

 

3. Kan jeg få lage fortau over gata mi? ;)

Lenke til kommentar
Jeg har noen praktiske spørsmål med det samme;

 

1. Foreløpig heter prosjektet "hw.no Pixel street". Strengt tatt hører vi vel til sourcecode.no, gjør vi ikke. Eller er hw.no "modersiden" på en måte?

HW.no høres forøvrig mye kulere ut.

 

2. Er det fakta at vi skal få innloggings og opplastningssystem? Der man kan endre eget hus og info? I så fall: :thumbs:

 

3. Kan jeg få lage fortau over gata mi? ;)

1. Tror vi satser på hw.no.. Skal vertfall prøve å få subdomene der.. ;)

2. Det kan vel bare cfenzo svare på, så jeg utelater den. (for nå)

3. Om jeg tolker det rett så vil du ha et fortau som går uti veien, slik at du får lite eller ingen vei..? I tillfelle må du lage kanter slik at det ikke plutselig spretter opp når man bytter fra din eiendom til de to naboene dine.. Menne om du får tillatelse; Må ha formeningen til HalTan og cfenzo..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...