cfenzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Nope.-.. er en nyere en med større vei, etc.. + at jeg har "released" en breiere en også Endret 20. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Okey Mulighet for å få url til den breie templaten? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Vår side må slå pixelby.com på alle mulige måter! Det syns jeg også.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 men om en stund vil dette være norges viktigste nettsted for Pixelgrafikk in your dreams body ! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 templates øverste er 550px bred (basis-bredden på der man kan/bør fylle inn innhold er 400px) nederste er 700px bred.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Her er mitt SÅ LANGT; Fremdeles masse arbeid å gjøre! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 HOLI SHIT! DEN VAR GÆÆÆRN! Nydelig arbeid PoleCat!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 wow! Sinnsykt bra PoleCat! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Nice work PC!!! lager noe lignende selv.. men med mur rundt, i mursteiner... men alt ble facka i går... så da må jeg begynne på nytt i morgen Edit: etter skolen, ikke i morgen Edit2: blir nok ikke helt ferdig til deadline, men jeg kan prøve å få lagt ut et "utkast"... Endret 20. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Dude ..wow.. Som jeg skulle sagt det selv.. Sitter på en rååååååååååååtten maskin som kjører 800*400 og 256 farger og syns det ser najs ut, gleder meg til å komme hjem og se det der.. Tror jeg må fikse litt på min, ja Edit; det var til PoleCat.. Edit2: jeg kan snakke med admins ang. subdomene.. Kan fikse det når jeg kommer hjem (som så mye annet). Endret 20. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Kønig PC! Helt über! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har noen praktiske spørsmål med det samme; 1. Foreløpig heter prosjektet "hw.no Pixel street". Strengt tatt hører vi vel til sourcecode.no, gjør vi ikke. Eller er hw.no "modersiden" på en måte? HW.no høres forøvrig mye kulere ut. 2. Er det fakta at vi skal få innloggings og opplastningssystem? Der man kan endre eget hus og info? I så fall: 3. Kan jeg få lage fortau over gata mi? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Du må vel få lov til å gjøre hva helvet3 du enn vill med gata di da Endret 20. januar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har noen praktiske spørsmål med det samme; 1. Foreløpig heter prosjektet "hw.no Pixel street". Strengt tatt hører vi vel til sourcecode.no, gjør vi ikke. Eller er hw.no "modersiden" på en måte? HW.no høres forøvrig mye kulere ut. 2. Er det fakta at vi skal få innloggings og opplastningssystem? Der man kan endre eget hus og info? I så fall: 3. Kan jeg få lage fortau over gata mi? 1. Tror vi satser på hw.no.. Skal vertfall prøve å få subdomene der.. 2. Det kan vel bare cfenzo svare på, så jeg utelater den. (for nå) 3. Om jeg tolker det rett så vil du ha et fortau som går uti veien, slik at du får lite eller ingen vei..? I tillfelle må du lage kanter slik at det ikke plutselig spretter opp når man bytter fra din eiendom til de to naboene dine.. Menne om du får tillatelse; Må ha formeningen til HalTan og cfenzo.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Her er mitt SÅ LANGT; Fremdeles masse arbeid å gjøre! Jeezes. Flyttaw meg til en anna maskin og; Jevela herlege bananer.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 2. Driver og lager system ja.. hehe.. ang. animajon på "tomta" di.. kommer til å sette max filstørrelse.. men hvis man holder seg under den er det intet problem... NB! kommer tilbake med mer info om filstørrelse senere.. (når jeg vet hvor stor MIN fil blir.. ) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg mente ikke det jeg skrev. Det jeg mente var ikke fortau men gangfelt over gata. Det regner jeg med er greit. Det blir seffers bare innenfor eget boligområde, og ikke stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå