Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævelig fet arbeidet folkens! Huset til pixel(P)Imp er helt gÆÆrnt joo!

Du kommer vel med huset ditt du også..? ;)

 

Edit; Når regner folk med å være ferdig med eiendommene sine..? Spesielt de aktive her, som har reservert plass lissom.. Kunne vert fint å ha en slags liten deadline for oss blant de første husene.. :ermm:

Jeg regner med onsdag/torsdag..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Vet ikke helt når jeg blir ferdig med vanntanken min... Jeg er inne i en lite produktiv fase med litt for mye lekser og stress. Skal kanskje flytte på hybel til neste år, så jeg har det litt travelt akkurat nå, men jeg klarer sikkert å få tegnet noen piksler av og til ;)

Lenke til kommentar
Jeg kommer med hus jeg og ja, Marvil> siden du blir ferdig med huset ditt på onsdag eller torsdag, så kan vi ikke ha deadlinen da altså. Når bør vi ha en deadline da?

Tja. Hva om vi prøver å være ferdige til torsdag klokken 23.59..? At vi kan begynne å laste opp utpå fredag ettermiddag..?

Lenke til kommentar
Har vi en side for å laste opp husene våre? Skulle ikke cfenzo lage et upload-system?

Jo han driver på.. Det begynner vel å bli ferdig, men litt skjønnhetskoding gjenstår. Om vi har frem til torsdag kveld har han litt tid igjen da.. Han har vel jobb å passe også. Han må jo lage sitt hus også.

Lenke til kommentar
Nice!

Derfor du ville ha rollover guiden altså :p

Som takk fikk jeg toppetasje - sorry bråket om morgenen mikka ;)

 

BTW: noen som har cachet avataren min? Litt lei av å mangle den...

Hehe. Takk.. ;)

 

Som du sikkert har skjønt har vi begynt på nytt prosjekt..

 

Om du ikke gidder å lese de 21 sidene (ja den har tatt av brutalt :) ) så kan det vel oppsummeres slik;

 

- Vi skal lage en laaaaaaaang gate det hver beboer har en eiendom på 400*700px.

- Vi bruker en template laget av cfenzo (den kan utvides i bredden) som finnes på en side tidligere (usikker på hvilken)..

- cfenzo hoster serverplass og lager koding til autoupload av bilder..

- Uten at jeg har snakket med cfenzo, håper vi å begynne upload fredag ellerno.. :thumbup:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Uhm, nå har ikke jeg lest hele tråden, men hvis jeg har forstått det rett så skal det være en deadline? Altså en deadline for å uploade huset? Det hadde da vært bedre å hatt en by i "bevegelse", altså at folk kan lage flere hus etterhvert, ikke bare en by med et bestemt antall hus hvis dere skjønner...ja, noe lignende det http://www.pixelby.com skal bli.

 

EDIT: ARGH! Hvor var templaten igjen? Tenkte jeg skulle prøve meg på et hus.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Uhm, nå har ikke jeg lest hele tråden, men hvis jeg har forstått det rett så skal det være en deadline? Altså en deadline for å uploade huset? Det hadde da vært bedre å hatt en by i "bevegelse", altså at folk kan lage flere hus etterhvert, ikke bare en by med et bestemt antall hus hvis dere skjønner...ja, noe lignende det http://www.pixelby.com skal bli.

Ja, jeg forklarte meg litt dårlig..

 

Poenget var at vi litt aktive her skulle ha en slags deadline slik at vi fikk se alle husene til folket.. Ikke at alle skulle være ferdige.. Men litt stilig om folk kunne bli ferdige med sitt første hus vertfall, og arve87 er _RIMELIG_ utolmodig nå.. ;) Alle trenger ikke være ferdige til torsdag, men de som vil..?

 

Edit: Template ligger på ca. rundt side 18 tror jeg..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...