Marvil Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 ditt problem Synest mitt hus er grei størrelse i forhold til veien, så da har du et mikrohus Forresten, kan vi ikkje gjøre det slik at alle får gatenummer? Jo det stemmer jeg også for.. I mitt tilfelle har jeg allerede fått..) Menne syns HalTan bør flytte inn i nr 4, etter cfenzo.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 ditt problem Synest mitt hus er grei størrelse i forhold til veien, så da har du et mikrohus Forresten, kan vi ikkje gjøre det slik at alle får gatenummer? Jo det stemmer jeg også for.. I mitt tilfelle har jeg allerede fått..) Menne syns HalTan bør flytte inn i nr 4, etter cfenzo.. Da vil jeg ha nummer 5 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 /me har herved reservert #13 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 /me bor i nr 9! Dermed basta! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Forresten, kan vi ikkje gjøre det slik at alle får gatenummer? så vidt e veit, så he alle gatenr. tenkte på noke, skulle ikkje vi ha blitt enige om en farge til graset ? for dei som skal ha det ... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Tenk om folk har forskjellige gras typer? eller meg, som har metallplater? PC, sleng opp ditt hus, /me vil sjå Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 å uuuunskyld me da ... va berre ett forslag ... Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) *bort vekke* Endret 19. januar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 å uuuunskyld me da ...va berre ett forslag ... Dobbelpost med to minutters mellomrom? I think not Jeg stemmer for min gressfarge som standard (så slipper jeg å bytte ) Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 å uuuunskyld me da ...va berre ett forslag ... Dobbelpost med to minutters mellomrom? I think not Jeg stemmer for min gressfarge som standard (så slipper jeg å bytte ) ja, treige lagge dritmodem fe bredbånd i morga ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Har ikke med modemet å gjøre... men jeg har også opplevd sånnt. Servern er _litt_ buggy.. *lage mer hus* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 *lage mer hus* Jeg skal begynne nå.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 jo, faktisk blei irritert og trykte to ganga Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) slit som pokker her ! fe ikkje heilt taket til å stemme ! EDIT; forslag ? Endret 19. januar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
KimS Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Er det mulig å skaffe seg snekker da eller? EDIT: Greit... *Tatt bort* Endret 19. januar 2004 av KimS Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 Lager du ikke selv, får du ikke være med... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 word. No har /me mekka en PC og litt sånnt inni vinduet, og holder på med litt detaljer på huset Må få til et fænsi tak *tenke* PC, få opp ditt hus snart! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 ingen som kan hjelpe med taket mitt ? blir heilt usymetrisk alt e prøva ! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Forresten, er der en plass i PS der en kan finne ut kor mange layers som er i bruk? PixelImp: Guides og rulers er dine venner! Endret 19. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) ditt problem Synest mitt hus er grei størrelse i forhold til veien, så da har du et mikrohus Forresten, kan vi ikkje gjøre det slik at alle får gatenummer? Jo det stemmer jeg også for.. I mitt tilfelle har jeg allerede fått..) Menne syns HalTan bør flytte inn i nr 4, etter cfenzo.. Ifølge previewen til cfenzo, har jeg allerede nr. 4. Py det! (...men hvis dere konspirerer dere mot meg, kan jeg godt ha #6 som annetvalg) Endret 19. januar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå