Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg kan såppas mya at jeg kan lage en strekmann som ligger på den gaten... Og en ting... Ingen som husker på PC'en deres da?? joda, har tenkt å mekke en form for PC på innsida av det vinduet du ser på bildet lengre oppe (på forige side) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jobber litt med huset nå jeg... men det går sakte... omtrent som snekkerne som jobba her i sommer... har en del lekser... men huset mitt begynner å ta form nå! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ok, nå har jeg lest alle postene. Dette høres fordømt sweet ut, men jeg synes vi bør ha en standard høyde (i pixel) på menneskene, ellers kommer det til å se u proft og missfostret ut... skjønner hva jeg mener? Men veldig morro tenkt Gleder meg til slutt resultatet! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 nei, la det vere litt frie tøyler så lenge man holder seg på sin reserverte plass! Tenk om noken har lyst å lage mikromenn dah Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Ja, folk her har vel ingenting i mot dverger hva om man velger at huset skal ha "de syv dvergene" tema?? Edit: lurte også på om det har noe å si om man f.eks kutter vekkk litt av templaten til høyre? for å få de gule stripene til å matche... disse vil ikke matche i 700 px bradde, men passer perfekt i 900? tenkte dette kanskje ville se dumt ut når vi legger ut... plutselig mangler det en bit, hvor det bare er hvitt Endret 19. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg kan såppas mya at jeg kan lage en strekmann som ligger på den gaten... Og en ting... Ingen som husker på PC'en deres da?? joda, har tenkt å mekke en form for PC på innsida av det vinduet du ser på bildet lengre oppe (på forige side) enig med deg i det Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 der... anything else? DEN var genial! Nå begynner det å bli bra her. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ja, dette skal bli bra! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Noen som vet om et sted der det er tutorials på mursteiner, evt om cfenzo kunne forklart hvordan han lagde fortauskantene, så jeg kunne gått utifra det... takk! Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 "Huset" mitt begynner å bli ferdig nå Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Om jeg utvider til 700px, så blir gule striper feil.. Om jeg endrer disse slik at det blir normalt på min vei, blir det skeivt i forhold til hele veien..:/ Åssen løser man dette..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har ikke peil... eneste løsningen jeg vet om er at vi endre maks grensa til 900 px... men det er jo litt dumt, siden folk sikkert begynner å bli ferdige... men jeg måtte begynne på nytt, etter at broren min sletta mappa med alle templatene i! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 "Huset" mitt begynner å bli ferdig nå Ser flott ut, men du bør ta til følge at det er et glassakvarium.. Ergo vil man kunne se himmel/plen igjennom.. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Denne tråden har jo tatt helt av. Jeg har vært borte noen dager, og tenkte jeg skulle lese gjennom alt, men ga opp da d kom tråder fortere enn jeg greide å lese Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 slik ser mitt hus ut til no Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) "Huset" mitt begynner å bli ferdig nå http://home.no.net/hwpt/px/px-hus-pt.gif Ser flott ut, men du bør ta til følge at det er et glassakvarium.. Ergo vil man kunne se himmel/plen igjennom.. Noe sånt kanskje? EDIT: Glemte å laste opp bildet. Kommer om noen sek Endret 19. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Døra til Arve87 er like stor som helikopteret mitt... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) ditt problem Synest mitt hus er grei størrelse i forhold til veien, så da har du et mikrohus Forresten, kan vi ikkje gjøre det slik at alle får gatenummer? Endret 19. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Døra til Arve87 er like stor som helikopteret mitt... Haha, gleder meg til å se alt du har putta inn på eiendommen din.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hmm her e mitt hus. eller garasje da... snart ferdig med huset, og e skal forbedre krittmannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå