$k$ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) får jeg..... pliiis... er ikke så aktiv men leser omtrendt allt som blir lagt på denne siden av forumet.. hoho jeg har 103 innleg her!! visste ikke det... Endret 19. januar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Mitt uferdige hus: GODDAMN! Er det denne skalaen alle dere andre også har brukt? Mannen min (meg selv) er vel 2,5 ganger større enn døra di. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Mitt uferdige hus: GODDAMN! Er det denne skalaen alle dere andre også har brukt? Mannen min (meg selv) er vel 2,5 ganger større enn døra di. Husk på at dette er en pappkasse, og ikke nødvendigvis er like stor som en enebolig... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 var redd for at dette skulle skje... vi trenger en modell av et hus vi andre kan bruke for å ha noe å relatere oss til... Bare størrelsen på en dør / et menneske hadde gjort seg... slike ting bør ha en standard Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 oj - det var et... *kremt* pittelite "hus" /me har fyllt ut heile greia til no... skal eg kanskje legge ut en uferdig versjon for en liten review? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) kan vi ikke ha en målestokk: 50px = to meter foreksempel Endret 19. januar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 neeeeeiiiiee! Det blir for dumt, la folk tegne i den størrelsen dei vil. Vist ikkje må sikkert /me gjøre om på mange "nøyaktige" beregninger! ÆH Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 neeeeeiiiiee! Det blir for dumt, la folk tegne i den størrelsen dei vil. Vist ikkje må sikkert /me gjøre om på mange "nøyaktige" beregninger! ÆH ja.. så må mange gjøre alt på nytt så... drit i d... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 /me har fyllt ut heile greia til no... skal eg kanskje legge ut en uferdig versjon for en liten review? That would be nice. (Du må ikke avsløre for mye dah...) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 liten preview av "what to come".. bare fylt inn litt av hvert der, siste jeg rekker før jobb.. hehe.. preview skal jobbe "litt" mere med oppsettet senere i dag/kveld/natt... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Den kan ikkje avsløre så masse vel? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 liten preview av "what to come".. bare fylt inn litt av hvert der, siste jeg rekker før jobb.. hehe.. preview skal jobbe "litt" mere med oppsettet senere i dag/kveld/natt... Dette lover BRA! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Får jeg verme eller? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 OOHYEAH! Seksi gate! *glede seg til femti forslag har blitt putta på plass, og "byen" virkelig har begynt å ta form! * Vil det bli mulig å "kjøpe" nye tomter ? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Tenkte jeg kunne heve meg på, siden jeg straks har 200 poster i webdesign delen Men har noen linker til tutorials på pixel art? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Får jeg verme eller? The more the merrier! JA SÅKLART! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Tenkte jeg kunne heve meg på, siden jeg straks har 200 poster i webdesign delen Men har noen linker til tutorials på pixel art? Marvil hadde en fin her tidligere i tråden. Noen andre og, men husker ikke hvem. Les resten av tråden. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Vil det bli mulig å "kjøpe" nye tomter ? kanskje? Meg har tenkt på en 2-3 ting å utvide med senere.. og flere andre som hadde en del gode forslag og.. f.eks. dag/natt, årstider, etc... Lenke til kommentar
KimS Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg kan såppas mya at jeg kan lage en strekmann som ligger på den gaten... Og en ting... Ingen som husker på PC'en deres da?? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Får jeg verme eller? The more the merrier! JA SÅKLART! Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå