Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Hva om man må bestå visse krav før man kan bli "medlem"? For eksempel minst 100 postete innlegg i webdesign-kategorien, eller lignende. Blir liksom ikke det samme når "alle" kan hoppe inn. Mulig jeg tenker egoistisk nå, men lufter bare en tanke.

Jeg stemmer for.. Syns det bør begrenses til de som er aktive på forumet.. Men litt morsomt å ha en laaaaang gate da.. ;) Kanskje cfenco kan lage noe slikt;

 

If $post = >100

then

$house = "last_in_street"

else

$house = "next_place_in_street"

EndIf

 

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja, jeg tror ikke jeg har over 100 poster her....

 

grunnen er at jeg leser mest, prøver å lære av det andre skriver...

ser ingen grunn til å lage tomme poster, som bare sier det andre allerede har skrevet..

 

har heller ikke fått startet med noe ordentlig design enda...

 

EDIT: hva med forskjellige deler av gata etter hvor "leet" man er her i web-design forumet?

 

men nå skal jeg legge meg, får jeg se om jeg starter på min bit senere....

 

lykke til

Endret av boy2star
Lenke til kommentar

Jeg stemmer også for en grense på 100 innlegg, men er det snakk om 100 innlegg i web-design, eller i hele forumet?

Mr. Ueland har sagt at det per dags dato ikke er mulig å se hvor mange innlegg en bruker har i hver kategori, så det blir kanskje en smule vanskelig å finne ut, men minst 100 innlegg i hele forumet stemmer jeg for.

Nå som jeg har rundet 1000 innlegg (Takk, takk. Men det var da så lite :blush: )kan vi jo sette en grense på 1000 innlegg :green:

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for at vi tar minst 100 poster i dette forumet... selv vet jeg at jeg har det, fordi jeg hadde rundt 90 poster før jeg begynte å "henge" her... har skrevet noen poster på overklokkingsdelen også, men det har vært heller lite i det siste! :) men det vi evt. kan gjøre er jo å ha en maks grense på 300 poster, selv om et par ikke kommer med i begynnelsen, så kan de jo "slenge" seg på etter de har fått det?

 

Edit: kanskje litt dum idé den siste; cfenzo har jo bare 140-ett-eller-annet-poster... :D:p

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Kjempegenialt prosjekt! Men jeg lurte på en ting... skal man ikke se antall poster litt i forhold til hvor lenge man har vært medlem og? Jeg har ikke vært medlem lenge, og er vell ikke så aktiv og svarer mye i forumet, men bruker forumet veldig mye, både til inspirasjon og for å lære...

Lenke til kommentar

Jeg er ikke på skulen no, siden jeg har en irriterende forkjølelse (som lar meg sitte hjemme å tegne pixelart i skoletiden). Er jeg "kvalifisert" til å være med i byen? Har ca. 1500 poster totalt i hele forumet, men antageligvis under 100 i webdesign delen. (teller du med PHP-forumet kommer jeg opp i over 100).

 

/me skal bo i pappeske med småflyplass :p

Lenke til kommentar
Edit: kanskje litt dum idé den siste; cfenzo har jo bare 140-ett-eller-annet-poster... :D:p

ja.. VELDIG dum idè!! :p hehehe..

 

ingen som tilfeldighvis er veldig god til å tegne biler i pixelart?

får ikke til å tegne den %##!"%# corvette'en.. :p

 

upload-greier skal jeg få mekka i løpet av dagen.. (muligens ikke klart før i kveld.. skal på jobb)

Trur jeg skal få snekra sammen en automatisk innlegg-sjekker... ;)

og.. ja.. man legger til forum-id'en sin, så blir poster sjekka automatisk, og riktig nick lagt inn.. :yes: *snekre masse*

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
upload-greier skal jeg få mekka i løpet av dagen.. (muligens ikke klart før i kveld.. skal på jobb)

Trur jeg skal få snekra sammen en automatisk innlegg-sjekker... ;)

og.. ja.. man legger til forum-id'en sin, så blir poster sjekka automatisk, og riktig nick lagt inn.. :yes: *snekre masse*

Detta kan bli j*vli hefti.. :thumbup: *glede seg*

Lenke til kommentar
Edit: kanskje litt dum idé den siste; cfenzo har jo bare 140-ett-eller-annet-poster... :D:p

Pøh. Han er med i "crewet" så han er et must. Han blir, uansett om han blir banna fra forumet. ;)

*snufs* :cry: dette rører gutta... :love:

 

hehe.. ang. objekter.. min mening:

 

- små vanskelige objekter som biler, event. trær, BØR være lov å klippe og lime..

(gjerne sette litt særpreg/forandre farger, etc...)

 

MEN.. så klart.. hvis man lager en parkeringsplass, hvor 90% av alt innhold er biler man har klippa ut fra et anna sted er det FY!!! eller en skog for den saks skyld..

 

- byggninger: NOOOOO® way.. :thumbdown:

 

 

Upload: fått slik innlegg/nick - henter til å funke.. :D JEJ!!

får se hvor langt jeg kommer før jobb..

 

EDIT> uhm.. ja..

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Kan det være lov til å benytte enkelte "ferdiglagde" elementer? Sliter veldig med å lage lada...

Ja det syns jeg egentlig.. Bare ikke kopier alt lissom.. Bør være ditt arbeid, men trær osv kan du vel kopiere, og kanskje redigere litt..

Oki. Noen som vet om noen sider med pixel-"clipart" (ferdiglagde elementer)? Skal ha en lada parkert foran pappesken min...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...