Marvil Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Burde igrunn stått systemutvikler der, ikke programutvikler.. Men ja, you get my point. Edit: Berg: God idè. Bah. Visse personer innad den harde kjerne er ikke fornøyd med navnet, så man bytter tilbake til det originale inntil videre. Endret 4. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Hva har <br> i topic å gjøre? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Hva har <br> i topic å gjøre? Lurte litt på det selv. Kanskje for å gi mer plass til tekst, hvem vet.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Høh. Hva fan..? Det har jeg ALDRI skrevet der.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Bah. Siden vi fant ut at en kravspesifikasjon var praktisk, tok jeg på meg jobben med å utforme grovskissen til en sådan. Dvs lese side opp og side ned i denne tråden for å fiske ut forslagene til egenskaper systemet bør ha. Tror jeg har fått med meg det viktigste nå, så dersom de i styret kunne ha kontaktet meg på MSN, så hadde det vært fint. @Jibril2k: Sier ikke at du skal gjøre det, bare så at du spurte om tutorialen skulle skrives på norsk eller engelsk, så ble det vel bestemt at vi kjører to språk, ergo er må vi ha en norsk og en engelsk versjon av tutorialen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Det er greit for meg å gjøre det! Kan gjøre det i IT'en fremover også jeg, har ikke noe annet enn hjemmesidemekking der frem til sommeren, så da tror jeg nok jeg skal klare meg heller bra Må bare få ferdig norsk versjon før jeg oversetter til engelsk, men engelsk kommer etterhvert den også Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Flotte greier. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Wow, har ikke vært her på et par uker, og gutta er i full gang. Får sette meg ned og få pixla litt etterhvert. Lenke til kommentar
Sabbi Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 hva er statusen til prosjektet nå da? Jeg har utrolig lust å bli med! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 hva er statusen til prosjektet nå da? Jeg har utrolig lust å bli med! Tja, statusen er vel utvikling av administrasjonssystem, noe Lokaltog arbeider med. Litt usikker på den eksakte statusen i arbeidet, men regner men han gir en lyd fra seg snart.. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 ... men regner men han gir en lyd fra seg snart.. Får håpe det Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2005 Så det kom spørsmål i en annen tråd, så for å gjøre ting litt klarere: Statusrapport, 20/1-2005 Arbeidet med å utvikle PixelStreet v2 er no kommet til utvikling av administrasjonssystem. En kravspesifikasjon (oversikt over systemets funksjonalitet) er satt opp, og Lokaltog har jobben med å utvikle dette systemet. Grunnet årsaker vi ikke går noe videre inn på, så finnes det ingen deadline på når CMSet skal være ferdig. Dette er selvsagt litt kjedelig siden vi da ikke kan sette noen dato for når vi åpner, men dette er som mange vet ubetalt arbeid, og siden man her jobber frivillig, så er det plass til slingringsmonn. Det blir løpende oppdatering av denne tråden, så fort det kommer mer intressant informasjon. Takk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2005 Flotte greier. Da vår vi bare vente og håper det blir noe av snart. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Første steg på veien starter her.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Har ganske dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått skrevet ferdig tutorialen Men jeg har rett og slett ikke hatt tid. Et par oppdrag som måtte gjøres, pluss en veldig stor mengde med arbeid som måtte gjøres på skolen. Har deadline på det siste prosjektet i morgen, og siden jeg nå sliter med lungebetennelse har jeg en del fri, så jeg skal prøve å få begynt på tutorialen igjen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Igrunn ingen hast siden vi ikke har noen release-date enda.. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Det kommer senere! Jeg anbefaler å bruke Photoshop eller et liknende program (iallefall til noe arbeid), særlig fordi skyggelegging og farvelegging blir mye enklere med et slikt program (layers). ehm.. paint shop pro har jo kommet for lenge siden med støtte for layers... mye lettere å bruke også.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Det kommer senere! Jeg anbefaler å bruke Photoshop eller et liknende program (iallefall til noe arbeid), særlig fordi skyggelegging og farvelegging blir mye enklere med et slikt program (layers). ehm.. paint shop pro har jo kommet for lenge siden med støtte for layers... mye lettere å bruke også.. Sjå nøye over det eg har utheva. Bruk det du vil, du Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 leste feil.. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 slenger meg på pixelstreet jeg.. hvis det går greit? jobber på en liten ting; smakebit på det jeg evt kan bidra med.. den finner dere her. trenger kanskje litt råd.. sliter med skyggeleggingen og selve texturen på gress/vei/hav/strand.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå