Abruzzi Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Du mangler skygge og menneskene trenger en liten fiks. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 dynamisk husnumerering == NO NO NO!!! jeg skal da ikke ha noe husnummer på huset mitt... *grrr* nei da.. men det er ikke alle tomter noe slikt ville passe.. Så da måtte det eventuelt bli en godt skrevet funksjon med mulighet for x og y posisjon på hvor det skal være, font-størrelse, en bra font, riktig vinkel, eller muligheten for å ikke ha det i det hele tatt... Lenke til kommentar
Scelus Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Er dette noe som kan bli godkjent?De tre i machende dresser er Melkior, og de sto andre av de tre vise mennene Ta enda en titt på skalategningen til Lokaltog. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Ett kjøpesenter må ikke ha husnummer.. ----- "Hus #13" "Hus #14" "Kjøpesenter" "Hus #15" ----- (hvis noen skjønner) Fellesområder eller hva dere kaller det kan jo droppe "husnummer". Men best av alt er å droppe husnummer. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Ett kjøpesenter må ikke ha husnummer.. ----- "Hus #13" "Hus #14" "Kjøpesenter" "Hus #15" ----- (hvis noen skjønner) Fellesområder eller hva dere kaller det kan jo droppe "husnummer". Men best av alt er å droppe husnummer. Greit nok det, men når hus nummer 75 har URLen pixelstreet.com/vishus/96, begynner man å lure. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 er det som står i url så nøye da ? kan i så fall stå tomt 96 ... da stemmer det Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg stemmer for å ikke ha husnummer. Da slipper vi jo hele problemet. Jeg skal fortsette på «Teh n00b pixel art guide of d00m nå», programbladet er endelig ferdig! Poster nok utkast senere i kveld, som jeg har nevnt tidligere Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Ehm, dette er sikkert svart på før, men finnes det noen guider som forklarer enkelt nyttige ting og funksjoner som kan brukes i photoshop når man f.eks lager "pixelhus"? Guider på hvordan man f.eks får til effekter som grus, gress, betong osv hadde også vært litt kjekt. Fredrik. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Jibba kommer med en guide. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Ja, og jeg sa jeg skulle komme med utkast i kveld... Tenkte jeg skulle lage en aldri så liten HTML versj. av den nå, med et par bilder jeg lagde mens jeg skrev. Ble plutselig veldig opptatt i dag, og har derfor ikke fått gjort noe mer på guiden. Så det gjør man i morgen Legger inn en edit med guide her når en grov html-versjon er ferdig. EDIT:Og da, etter en times ikke-effektiv jobbing med guiden er den her: Teh guide of doom Endret 29. desember 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Sweet, lookin' forward to it. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Wubb. Er enzo i huset? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Lokaltog: jeg trenger sårt hjelp med skyggen på huset mitt. får ikke til vinklene på takskyggen, kan du gi meg noen tips ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Hm.. Skyggen din vil jo komme på nabotomta da..? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) ja, jeg må muligens prøve å ordne noe med naboen, men det skulle ikke by på så store problemer Endret 29. desember 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Men hva om naboen din plutselig blir et kjøpesenter? Det kan by på litt problemer, eller hva? Vet ikke om folka har sett editen min i innlegget oppi her, så jeg kan vel linke til guiden en gang til, trenger noen tilbakemeldinger fra dere på den. Guide Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Men hva om naboen din plutselig blir et kjøpesenter? Det kan by på litt problemer, eller hva? Blir ikke større problem enn hva folk vil ha det til ... Jeg ser ikke noe problem der ... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Er det "lov" å plassere huset sitt sånn at det dekker hele tomta? Da vil de jo i såfall se ganske teit ut i forhold til naboen. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Er det "lov" å plassere huset sitt sånn at det dekker hele tomta? Da vil de jo i såfall se ganske teit ut i forhold til naboen. bør være litt mellomrom, men om skyggen går over på andre tomten så er det jo bare kult, og bringer litt liv inni det hele Lenke til kommentar
casualtie Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Vet ikke om folka har sett editen min i innlegget oppi her, så jeg kan vel linke til guiden en gang til, trenger noen tilbakemeldinger fra dere på den. Nå har ikke jeg rukket å lest gjennom hele, og ikke har jeg tid til det inatt heller. Men etter min skumlesing sitter jeg igjen med et godt intrykk. Virker som den tar opp ting som vi nybegynnere innen dette feltet absolutt bør lære. Jeg er nemlig helt fersk på Pixelart, og tviler at jeg klarer og komme opp med et hus med det første. Håper på og få prøvd meg litt fram imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå