Jesper Karsrud Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hva med å sette husnummer under huset da? Der hvor det kommer info om personen som har lagd det, mener jeg... Husnummeret må jo ikke stå på huset, selv om det helt klart ser penest ut. Hvis noen skjønte dette her da? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Er det da noen vits med husnummer? Det er jo uansett en id for hvert hus, for direktelinking. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kan jo bare ha et lite skilt inntil veien på hver tomt med husnummer og/eller postkasse da. Det burde ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Husnummer kan være på en boye ute i sjøen? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Husnummer kan være på en boye ute i sjøen? Hvis man ønsker å bruke sjøen til noe så er jo det like dumt for vedkommende som at den blir satt på huset. Det beste hadde nok vært, tror jeg, at hver enkelt pixelartist fester husnummer der hun/han måtte ønske. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Ja.. Når du får tomt nummer 15 inkludert fellesarealer. Da kan du uploade det samme huset etterpå, men med et skilt der det står 15. Er vel ikke vanskligere ? Endret 27. desember 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Men så finner Marvil ut at han vil plassere det nye kjøpesenteret på tomt 14, så ditt hus blir nr. 16. Poenget er at fellesarealer plasseres hvor de passer best, ikke etter husnummer, og da flyttes husene rundt en del. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 @Waldemeister: Les jorgis sitt innlegg over, eller gå en side tilbake og les mitt innlegg som startet diskusjonen om husnummerplassering. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvis man absolutt må ha husnummer kan jo dette leggis inn til slutt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Poenget er jo at gata skal utvides etter hvert, sånn ca. konstant. Da er det ikke noe «til slutt»... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Er jo ikkje verre enn å lage et system som gir deg et tildelt husnummer når du har laga account og greier da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Er jo ikkje verre enn å lage et system som gir deg et tildelt husnummer når du har laga account og greier da Ja, men pokker så vanskelig det skulle være å forstå problematikken her da.. Si at det bor 50 mennesker på rad i gata, så kommer MrBerg med et kjøpesenter han vil plassere i gata. Da blir ikke denne plassert som nr 51, men som kanskje nummer 7. Det betyr at du arve, som har klæsja "nr. 19" med sprittusj på veggen din, nå blir boende i nummer 20, isteden for nummer 19. Comprende..? Jeez. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Comprende..? Jeez. Joda, jeg tror jeg skjønte det nå. Dynamisk husnummerering er nok greia. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg vil gjerne ha et ord med mr. Berg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Comprende..? Jeez. Joda, jeg tror jeg skjønte det nå. Dynamisk husnummerering er nok greia. Edit: Holger: Jaha..? Endret 27. desember 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg vil gjerne ha et ord med mr. Berg. Bring it on! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Drit i det, det var en spøk ingen forsto. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Drit i det, det var en spøk ingen forsto. Det er rart med alle spøkene til Holger som ingen forstår seg på. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ja, når du nevner det, så skjer det litt ofte. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Er dette noe som kan bli godkjent? De tre i machende dresser er Melkior, og de sto andre av de tre vise mennene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå