harald_ Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) har denne pixelstreeten starta? eller tester dere fortsatt? henger ikke helt med Naj. Det ligger link til Verson 1 i den første posten, på den første siden. Men det er bare bildene som ligger der, det er ingen fullverdig side. Verson 2 er nå under utarbeiding. De husenen som folk poster her er bidrag til det som skal bli en pixelstreet. Lokaltog står bak serverside utviklingen. Endret 26. desember 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 har denne pixelstreeten starta? eller tester dere fortsatt? henger ikke helt med Nei. Vi mangler en del ting før noe kommer, men det er under utarbeiding. Lokaltog fikser som sagt administrasjonssystem. cfenzo har fått igjen linja si i Oslo, så da er server snart klar (han er vel på Hamar nå i julen, men) Template er lagt ut diverse plasser Jibril2k lager PixelArt-Guide osv Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Angående bug'en i FireFox - hadde noen hatt lyst til å finne en alternativ måte å plassere tomtene på? Jeg er ikke så flink til å lete etter workarounds for slike ting. Hadde vært fint med litt hjelp til akkurat det der. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Det ser ut som om firefox ikke laster css'en i det hele tatt.. for da jeg brukte "editcss"-sidebaren, så lasta den plutselig all css'en og det funka helt fint... edit: eller.. nesten helt fint ihvertfall.. litt forskjell på hvor ting starter og slikt i forhold til opera f.eks. Endret 26. desember 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Heh, det gjør den i FF her og.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Ok, det hjalp meg ganske på vei. Skal se hva jeg får gjort. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Det jeg synes hadde vært stillig var om vi lagde litt flsh ut av det hele. Altså en person som går på visning gjennom hele gaten. Hvis noen i ledelsen gidder å sette seg inn i det da? Litt om pixel flash Lenke til kommentar
meastp Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Ville det være mulig med dynamiske bilder (php)? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Man må vel gjøre det på nytt i et flash program. Men hadde vært stillig. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Det vil ikke bli mulighet for verken Flash eller dynamiske bilder. Bildene vil kun bli statiske PNG8/32-bilder som lastes opp til PixelStreet-serveren. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Det vil ikke bli mulighet for verken Flash eller dynamiske bilder. Bildene vil kun bli statiske PNG8/32-bilder som lastes opp til PixelStreet-serveren. Har ikke IE delvis problemer med dette..? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Litt fargeproblemer, men det ses bare i forhold til f.eks HEX-koder på den samme siden. Tror ikke det blir noe problem. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) JEg må bare spørre... bruker dere MS paint til pixelgrafikk? - hvis ja... hvordan i !"#¤!% får jeg flere forskjellige "vinkler" når jeg holder nede shift og skal lage rette linjer. Jeg har bare 45 gradere... dvs. jeg mangler halvparten av disse edit: har samme porblemet i photoshop... Jeg vet, stiller dumme spørsmål Endret 26. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Hvorfor i all verden skal du lage lange linjer på den måten? Er jo bare å tegne 10-12 px, så kopiere og paste. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Det blir uhorvelig mange lag, og dermed en god del merging. Men for all del. Det går ikke an å stille inn linetool til 25.565 grader forresten? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Han spurte uansett om hvordan man gjør det i MSpaint, der det ikke eksisterer layers. Er ikke sikker på det med innstilling av linetool, orker ikke sjekke I morgen skal jeg levere inn programbladet jeg har jobbet med i ferien, og etter det skal jeg fortsette på guiden til Pixel Art, så ikke se bort fra at jeg legger ut en link til en forholdsvis grov skisse til hva den skal inneholde Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Gleder meg allerede. Selv om jeg har null inspirasjon da. Kanskje jeg får hus til slutt, nummer 167 eller noe. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 En ting jeg tenkte på: Siden fellesarealer skal puttes inn litt innimellom, så er det litt lurt at ikke folk klæsjer på husnummer på tomta, da den kan variere litt.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Hva med PHP-generert husnummer? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Det kan gå, men da må det spesifiseres et fast punkt på huset hvor slikt skal plasseres, og da får man plutselig langt mindre frihet i hva man kan lage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå