jorgis Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 prøvekanin: Nei, det er ikke elvis, bare en lookalike. Willy står og ser på presidenteskorten nede i midten. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 her er litt ultimat inspirasjon til dere ! http://www.pixelfreak.com/v3/img/poster.png Finn willy! (seriøst, han er der. Fant ham i sted) Fant ham ikke jeg... MEN Jeg fant elvis! godta det ... kongen er død ... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Willy ser på de svarte bilene ved siden av kirken. EDIT: OK, ikke den første, nei, Endret 26. desember 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Wow, den var digg! Digget Elvis, Willy, den flotte kirken og sist, men ikke minst, han som tar i bruk noe som ligner på en av disse blanke robotene fra I dated a Robot (Futurama, sesong 3). Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Wow, den var digg! Digget Elvis, Willy, den flotte kirken og sist, men ikke minst, han som tar i bruk noe som ligner på en av disse blanke robotene fra I dated a Robot (Futurama, sesong 3). Hvor, hvor, hvor? Digger den episoden, men finner ikke roboten du snakker om Skjønner jo hvilken du mener, men hvor er den?? Er det den som går på gresset helt nederst? Hvis det er det, vil jeg si den ikke lignet på mye egentlig EDIT: Never mind! Jeg fant den Endret 26. desember 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Var dette jeg tenkte på, syns det lignet litt.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 oppdatering av huset, nærmer seg nå ! :!: Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg får assosiasjoner til ditt forrige hus i Pixelstreet'en Det er kanskje huset ditt på ordentlig? Ikke vet jeg Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg får assosiasjoner til ditt forrige hus i Pixelstreet'en Det er kanskje huset ditt på ordentlig? Ikke vet jeg prøvde å lage det samme ja :!: men det blir en helt annen sak formen er samme som her hjemme, bare at huset vårt er nesten hvitt ... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Her er Willy! Hehe, artig. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) ARgh. F5 er en fin knapp, ja. Endret 26. desember 2004 av jorgis Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 her er litt ultimat inspirasjon til dere ! http://www.pixelfreak.com/v3/img/poster.png Finn willy! (seriøst, han er der. Fant ham i sted) Fant ham ikke jeg... MEN Jeg fant elvis! godta det ... kongen er død ... Nei? Neei?! Neeeeeeei! Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvorfor kommer jeg aldri inn på pixelfreak?? Sida ser ut til å være nede hele tiden jo.. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvorfor kommer jeg aldri inn på pixelfreak??Sida ser ut til å være nede hele tiden jo.. Jeg er der nå så da må det være noe galt hos deg. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Får vel nesten meddele hvordan det går med "Lokaltogs Hus", siden så mange andre også har gjort det. Så... her kommer det! Endret 26. desember 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
vsm Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 har denne pixelstreeten starta? eller tester dere fortsatt? henger ikke helt med Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Får vel nesten meddele hvordan det går med "Lokaltogs Hus", siden så mange andre også har gjort det. Så... her kommer det! Ser bra ut . Du som er ute å tar deg en pinne? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Får vel nesten meddele hvordan det går med "Lokaltogs Hus", siden så mange andre også har gjort det. Så... her kommer det! Ser bra ut . Du som er ute å tar deg en pinne? Nei, det er jeg. Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hva er det som kan være feil da når jeg kommer inn på alle andre sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå