harald_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Lur ide. Ting ser så evig mye bedre ut når det er litt liv Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Da har jeg fått laget et utkast av mitt hus . Er jo bare første utkast, så jeg slenger til mer detaljer etterhvert, selvfølgelig : Huset Edit: God jul ja . Endret 25. desember 2004 av prøvekanin Lenke til kommentar
vsm Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 noen som kan gi meg en tutorial eller forklare meg hvordan jeg lager en sirkel? bruker PS Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 oO, vsm på hwno forumet Du debuterer i den beste delen i alle fall Topic: siden isometrisk pixelart (sånn vi driver med) går ut på at man tegner en opp og 2 bort, så burde det bare være å tegne en oal runding som er dobbelt så lang som den er høy eller? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Prøvde å lage en dør/port med avrundede hjørner her om dagen, og da var det ganske så umulig. Mulig jeg var trøtt eller noe. Som sagt tidligere i tråden, håper dette kan komme med i tutorialen til Jibba. Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 @Lokaltog: du er sikkert klar over dette, men jeg la merke til en bug med pixelstreet-sida. I Firefox havner alle tomtene under hverandre med et visst mellomrom. Merkelig. Den funker helt fint i IE og Opera. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Ja det ser meget teit ut i FireFox. Det må man få gjort noe med. EDIT: Æh, la merke til noe i det bilde. Datoen din er feil prøvekanin. Det er lørdag den 25 desember ikke 31. Endret 25. desember 2004 av oleeid Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Ja det ser meget teit ut i FireFox. Det må man få gjort noe med. EDIT: Æh, la merke til noe i det bilde. Datoen din er feil prøvekanin. Det er lørdag den 25 desember ikke 31. *hysj* Jeg har mine grunner (eller?) Endret 25. desember 2004 av prøvekanin Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har mine grunner (eller?) De hadde jeg likt å høre, Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Prøvde å lage en dør/port med avrundede hjørner her om dagen, og da var det ganske så umulig. Mulig jeg var trøtt eller noe. Som sagt tidligere i tråden, håper dette kan komme med i tutorialen til Jibba. hehe, menne, sjekk her. Blir ikke det ok? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ikke i denne tråden, oleeid. ------------------------ Regner med at Lokaltog sitter og jobber med saken, eller i alle fall har begynt for så å ta seg juleferie, eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Blir ikke det ok? Nei greit ikke i denne tråden. Hva skal det være foresten den søylen? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 *bilde* Hmm...Her er vinkelen «rett på». Hva om jeg vil lage en dør langsmed veien, som skal ha avrundede hjørner, og samtidig skal linjer være i skikkelig 2x1-stil? Sliter med å få «endene til å møtes», jeg. Blir liksom noen ekstra duppeditter for å få det til. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hmm...Her er vinkelen «rett på». Hva om jeg vil lage en dør langsmed veien, som skal ha avrundede hjørner, og samtidig skal linjer være i skikkelig 2x1-stil? ang. rett på: ehm, nå er jeg ikke helt med her du... ang. 2x1: Det er vel ikke praktisk mulig på så små sirkler som denne? Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Regner med at Lokaltog sitter og jobber med saken, eller i alle fall har begynt for så å ta seg juleferie, eller noe i den duren. Regnet i grunnen med det jeg også Ville bare gjøre folk oppmerksomme på det Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Alle kantene trenger vel ikke å være 2*1. Jeg så et bilde der det var en som hadde vunnet en konkurranse og han hadde brukt den type stilen, men ikke alt på bildet var 2*1. På bilene fikk han runde kanter... Kanskje jeg er helt på bærtur nå, men men... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) ang. rett på: ehm, nå er jeg ikke helt med her du... Vi ser en søyle, som vi ser sånn ca. nøyaktig rett på, dvs. den er ikke i et 2x1-perspektiv. (Om jeg ikke tar helt feil da.) Om det ikke er praktisk mulig, når du ikke henger helt med? Uansett, tenk deg en perfekt (så perfekt som den kan bli med pikselgrafikk) sirkel på en av veggene vi ser på huset til f.eks PixelImp. Syns det var svårt jeg... Edit: Se på bildet. Streken til høyre blir en god del lengre enn den til venstre. Hvordan skal dette gjøres? Endret 25. desember 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Edit: Se på bildet. Streken til høyre blir en god del lengre enn den til venstre. Hvordan skal dette gjøres? Måten du gjør det på der må være riktig. Jeg så først på bildet og konstaterte at dette så bra ut, også leste jeg hva du skrev og jeg er jo enig i det også, men alikevel må det nesten bli sånn der... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Men det blir jo bare helteit. Da kunne vi jo operere med én høyde på huset på en side, og en annen på baksida f.eks... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Men det blir jo bare helteit. Da kunne vi jo operere med én høyde på huset på en side, og en annen på baksida f.eks... ehm, nei? for du teller vel mellom di to "ekte" 2x1 linjene? og di er jo paralelle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå