Haraldson Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Veien har jo hver enkelt full kontroll over, men du tenkte kanskje svære militærkolonner og lignende, over flere tomter? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Forestiller meg at man kan søke om å lage kjøpesentre og slikt, og at et styremedlem plasserer det der det passer. Da er det selvfølgelig mulig å kjøpe tomter som er større (kanskje 1,5x og 2x størrelsen av medium-tomta?) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 *Lære seg at det ikke bare er plenen og stranden folk har kontroll over* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Angående fellesarealer som tar større plass, så er det bare å ta kontakt med noen i kommunestyret, så vil slikt bli avgjort rimelig kjapt. Det er lite som taler imot å lage et kjøpesenter som tar litt større plass, eneste er at det blir litt mer arbeid enn en vanlig tomt å publisere (om ikke styremedlemmer skal ha mulighet til å publisere større (cusom) tomter). Siden det er kommet et stykke på vei nå, kan noen som har litt oversikt legge en linkesamling i en post her med et par gode artikler/tutorials for pixelart..? Bare slik for å komme såvidt igang vi som leser her. *lære seg at det kanskje kommer flere poster på neste side* Endret 24. desember 2004 av Marvil Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hmm, PixelImp hadde ganske fint tak, men jeg trudde det ikke var lov å ha sånn ta jeg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Hmm, PixelImp hadde ganske fint tak, men jeg trudde det ikke var lov å ha sånn ta jeg Nå husker jeg ikke helt åssen det så ut, men det finnes ingen kvalitetskontroll enda, så for den del kan man lage med antialiasing og slikt.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hmm, PixelImp hadde ganske fint tak, men jeg trudde det ikke var lov å ha sånn ta jeg ikke var lov å ha skråtak ? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Hmm, PixelImp hadde ganske fint tak, men jeg trudde det ikke var lov å ha sånn ta jeg Det at perspektivet er 2x1 betyr ikke at ALT må bestå KUN av 2x1-streker. Så lenge bygningen passer i perspektivet er det helt mulig med et slikt tak. Edit til Marvil: Nei, nei, nei! Ikke Antialiasing! Endret 24. desember 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 alt går egentlig, 5x1 1x5 4x1 osv så lenge det er 1x ene veien ... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Forestiller meg at man kan søke om å lage kjøpesentre og slikt, og at et styremedlem plasserer det der det passer. Da er det selvfølgelig mulig å kjøpe tomter som er større (kanskje 1,5x og 2x størrelsen av medium-tomta?) Lager du det i systemet ditt? Mulighet for innlegging av ekstra store tomter til offentlige bygg? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hmm, PixelImp hadde ganske fint tak, men jeg trudde det ikke var lov å ha sånn ta jeg ikke var lov å ha skråtak ? Hehe, det er lov. Det er bare jeg som er dum Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Lager du det i systemet ditt? Mulighet for innlegging av ekstra store tomter til offentlige bygg? Skal vel være mulig, det! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Apropos, sjekk den tøffe jeg fikk på mms fra chess igår. Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Se her! Nå begynner ting å ta form her. Har fulgt nøye med på tråden siden den ble "startet" igjen. Skal vel slenge meg på bølgen jeg også . Må bare lese på noen tutorials, men kan litt fra før . Slang forøvrig opp et mirror her Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Dette kommer til å bli tøft. Men jeg lurer på, siden kvalitetskontrollen burde vere litt streng. Kommer mitt "hus" (kun utkast) til å komme gjennom? Må selfølgelig legge på skygge og litt slikt, men. God Jul foresten! Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Litt liten bil skomaker? Se på målestokken som lokaltog ga et par sider foran... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det er en Mini da Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det er en Mini da Ser mer ut som en varebil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Hva med å lage noen standardfigurer som folk kan bruke og plassere litt rundt om dersom de trenger noe å å fylle med..? Tenker på mennesker (bør redigere klesfarge osv), blomster, postkasser, og annet dilldall man ser i en gate. Menneskene bør lages i forskjellige positurer, dvs de 4 mest vanlige, altså mot havet, nedover gata, mot tomta og oppover gata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå