Abruzzi Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Siden nede? Skal jeg lage et mirror? EDIT: Venter på paint templaten... Endret 24. desember 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Siden nede? Nei. Mulig du har samme problem med domenet mitt som Arve. oleeid: Gjerne! Edit til oleeid: Paint-template kommer ikke før hele greia er avgjort. Det er fordi det ikke vil være særlig gøy for de som lager hus direkte i paint å måtte flytte huset over til en eventuell ny template. Bruker du et bedre grafikkprogram som Photoshop, ImageReady, Paint Shop Pro, The Gimp, osv., som har støtte for layers, så ligger du langt bedre an i alle tilfelle. Endret 24. desember 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Mirror til template Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 har komt meg ett godt stykke allerede Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Infocenteret sin tomt må vel gå opp i hjørnet til venstre..? Dvs ikke ha helt lik form som de andre tomtene. Det samma gjelder vel avsluttningstomten. Kommunestyret består per dags dato av: Marvil cfenzo PoleCat arve87 Lokaltog Hvem som bor hvor av disse er litt defust, dvs jeg bor i 2ern, enzo i 3ern og Polert i 5ern (etter eget ønske). Dvs at vanlige søkere får tildelt fra tomt 7 og utover. Når ting faller på plass er heller usikkert, gjenstår diverse praktiske ting før noe mer kan avgjøres. Vet ikke hvordan det går med guiden til Jibba, regner med han tar kontakt eller publiserer noe en gang i fremtiden. Jeg fikser en "Om Prosjektet"-tekst, slik at man får litt innsikt i historie og lignende. Dersom noen føler de har noe å bidra med, så er det bare å si ifra. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Jeg kan jo fikse mirror for de som ikke får lastet ned fra lokaltog sine sider? Skulle vi foresten ha eget domene for den greia her? Hva med å få reklamert det litt rundt i andre forumer? Endret 24. desember 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Mirrors er fint, ting kommer også opp på serveren til enzo, men kan gjerne ha flere. Kan linke til de forskjellige på Info-siden (e.l) Domene er noe som bli diskutert i styret. Reklame er svært postivt, det blir en reklamekampanje, men vi venter helst til hele greia er opp og testa, slik at nye mennesker slipper å oppleve halvferidige produkter. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Tomta til infosenteret vil nok bli opptil dobbelt så stor som de andre tomtene. Det er både fordi bygningen må kunne synes og fordi den skal fortsette opp i venstre hjørne. Avslutningstomta er jeg litt usikker på enda, regner med den blir like stor som de andre tomtene. Blir det slik som idéen min med veisperringer på enden, eller har noen andre andre forslag? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Tomta til infosenteret vil nok bli opptil dobbelt så stor som de andre tomtene. Det er både fordi bygningen må kunne synes og fordi den skal fortsette opp i venstre hjørne. Avslutningstomta er jeg litt usikker på enda, regner med den blir like stor som de andre tomtene. Blir det slik som idéen min med veisperringer på enden, eller har noen andre andre forslag? Jepp. Et stup ut i vatnet. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har tre forslag: En vei til himmelen En vei til helvete En vei til et enormt beach party!!! Liker den siste best;) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Hva med en slags rundkjøring med et blomsterbed i midten..? Og så noen busker ellerno rundt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Marvil sin idé var egentlig ganske genial Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Marvil sin idé var egentlig ganske genial Enig, skal se om jeg får tegnet noe etterpå! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Syns det er fantastisk vanskelig å lage avrundede ting med «ekte» pikselgrafikk. Håper dette kommer med i guiden din, Jibba! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 skal ikke gaten ha noen avkjørsler da ? kan ikke være eneste gaten i hele verden Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det kan jo være én eneste lang blindvei, med rundkjøring til slutt. Skader ikke å skille seg litt ut fra virkeligheten. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Fant et par av mine gamle tegninger fra forrige pixelstreet nå. Der hadde jeg lagd en aldri så liten t-bane stasjon som aldri ble publisert. Skal vi ha noen sånne ting i denne versjonen også eller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Kan vel ha div fellesarealer ja. Det må til, gjerne litt spredt innmellom, mellom hvert 7. f.eks..? T-bane, busstopp, butikk, klubb (kommer etter hva jeg hører av rykter), verksted, Polert-shop (arve fikser vel dette denne gangen også), kondomeri osv. Endret 24. desember 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Kan vel ha div fellesarealer ja. Det må til, gjerne litt spredt innmellom, mellom hvert 7. f.eks..? Stemmer for den, eg! Litt kjøpesentere, bensinstasjoner, t-banegreier, busstasjoner, monumenter osv.. Setter prikken over i'en Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Skal man lage kjøpesenter, bør vel disse kanskje få tildelt større tomt eller noe? Det som også kunne gått an var vel kanskje å legge til et par tig som kjører på veiene. Biler, busser, syklister o.l.... Men alt dette får man vel kanskje diskutere nåt prosjektet har kommet seg på beina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå