Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden nede?

Nei. Mulig du har samme problem med domenet mitt som Arve.

 

oleeid: Gjerne!

Edit til oleeid: Paint-template kommer ikke før hele greia er avgjort. Det er fordi det ikke vil være særlig gøy for de som lager hus direkte i paint å måtte flytte huset over til en eventuell ny template. Bruker du et bedre grafikkprogram som Photoshop, ImageReady, Paint Shop Pro, The Gimp, osv., som har støtte for layers, så ligger du langt bedre an i alle tilfelle. ;)

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar

Infocenteret sin tomt må vel gå opp i hjørnet til venstre..? Dvs ikke ha helt lik form som de andre tomtene. Det samma gjelder vel avsluttningstomten.

 

Kommunestyret består per dags dato av:

Marvil

cfenzo

PoleCat

arve87

Lokaltog

 

Hvem som bor hvor av disse er litt defust, dvs jeg bor i 2ern, enzo i 3ern og Polert i 5ern (etter eget ønske). Dvs at vanlige søkere får tildelt fra tomt 7 og utover.

 

Når ting faller på plass er heller usikkert, gjenstår diverse praktiske ting før noe mer kan avgjøres.

 

Vet ikke hvordan det går med guiden til Jibba, regner med han tar kontakt eller publiserer noe en gang i fremtiden.

Jeg fikser en "Om Prosjektet"-tekst, slik at man får litt innsikt i historie og lignende.

 

Dersom noen føler de har noe å bidra med, så er det bare å si ifra. :)

Lenke til kommentar

Mirrors er fint, ting kommer også opp på serveren til enzo, men kan gjerne ha flere. Kan linke til de forskjellige på Info-siden (e.l)

 

Domene er noe som bli diskutert i styret.

 

Reklame er svært postivt, det blir en reklamekampanje, men vi venter helst til hele greia er opp og testa, slik at nye mennesker slipper å oppleve halvferidige produkter.

Lenke til kommentar

Tomta til infosenteret vil nok bli opptil dobbelt så stor som de andre tomtene. Det er både fordi bygningen må kunne synes og fordi den skal fortsette opp i venstre hjørne. Avslutningstomta er jeg litt usikker på enda, regner med den blir like stor som de andre tomtene. Blir det slik som idéen min med veisperringer på enden, eller har noen andre andre forslag?

Lenke til kommentar
Tomta til infosenteret vil nok bli opptil dobbelt så stor som de andre tomtene. Det er både fordi bygningen må kunne synes og fordi den skal fortsette opp i venstre hjørne. Avslutningstomta er jeg litt usikker på enda, regner med den blir like stor som de andre tomtene. Blir det slik som idéen min med veisperringer på enden, eller har noen andre andre forslag?

Jepp.

 

Et stup ut i vatnet. :p

Lenke til kommentar

Kan vel ha div fellesarealer ja. Det må til, gjerne litt spredt innmellom, mellom hvert 7. f.eks..?

 

T-bane, busstopp, butikk, klubb (kommer etter hva jeg hører av rykter), verksted, Polert-shop (arve fikser vel dette denne gangen også), kondomeri osv.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...