kaiern Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 kaiern: Klikk den tredje knappen fra venstre på samme verktøylinja under menyen. Woho, takker Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Siste post for i kveld... Begynte så vidt på et design (det er vanskelig å være kreativ med sånne begrensninger), men kom omsider fram til denne idéen. Om det blir hw.no-pixelstreet eller noe annet er ikke viktig akkurat nå. Men kom gjerne med annen kritikk! (Startover? ) Den svake, hvite linja skal ikke være der i final-versjonen, den er her nå kun for å markere hvor tomtene skal begynne. Plassering av infobokser og slikt kommer. Så, om dere har noe på hjertet, fyr løs! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg tenkte på noe i det jeg så det bildet (og dere må bare slakte idéen hvis den er umulig/tåpelig), men jeg tenkte at det kanskje hadde vært stilig hvis det var mulig å få teksten skrevet inn sånn at det ser ut som gresset er kortere akkurat der. Gjerne også en gressklippermann som styrer på. (Tenkte på noe ala denne effekten her: http://www.worth1000.com/tutorial.asp?sid=160983&page=1) Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 blablabla... teksten skrevet inn sånn at det ser ut som gresset er kortere akkurat der blablabla.. genialt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Lokaltog: Angående den menysaken din, den syns jeg ikke var videre fin. Det er nettopp her det (IMO) ville vært tøft å ha et slags hi-tech infosenter på første tomt, som fungerte som en meny. Tror det ville gjort seg ganske bra. *Laste ned template* Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Lokaltog: Angående den menysaken din, den syns jeg ikke var videre fin. Det er nettopp her det (IMO) ville vært tøft å ha et slags hi-tech infosenter på første tomt, som fungerte som en meny. Tror det ville gjort seg ganske bra. *Laste ned template* Hehehe! Joa. Er forsåvidt enig med deg. Det er forbausende vanskelig å lage en passende meny til et slikt design. Men om du fikser infosenter med linker så er det ingenting i veien for at det kan brukes isteden! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kan vi ikke heller kjøre en compo på det? Ser ikke på meg selv som veldig flink med pikselgrafikk. Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg laga en greie her: hus.png litt vanskelig å se hva det står da Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hmm.. Nå som vi har fått template, tror jeg kanskje alle tegningene mine til guiden skal tegnes oppå denne. *begynne på guiden igjen* Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Har begynt på noe jeg også, men jeg tenkte mer noe i retningen av et kompleks med flere bygninger. Edit: Teksten blir ikke i den fargen, og den blir plassert på et skilt på bygningen. Tror jeg skal ha en etasje til på denne bygningen med et annet skilt på. Endret 23. desember 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hm, makan til posting. @Lokaltog: All respekt. Makan til entusiasme og lignende har jeg sjeldent sett. Template er finfin osv, ser for meg kaiannlegg på tomta med koslig båt ellerno (vannklubb gjerne). Tanker (jeg er fremdeles fraværende og muligens utilregnelig, etter svært lite søvn de siste dagene (jamfør min post tidligere som egentlig skulle skriver privat på MSN, men som jeg klarte å poste på forumet) ): #1. Jeg støtter, som det var (eller skulle bli) i versjon 1, infocenter som første hus i rekka. #2. Jeg bor, som sjef og grunnlegger, på tomt nummer 2. Enzo bor på 3ern, så de resterende styremedlemmene etterfølgene, så brukere. Slik var det vel også i versjon 1. #3. For å belønne Lokaltogs arbeid (det er viktig at god oppførsel blir belønnet med positive sanksjoner innad i organisasjonen), lager jeg styresak av at Lokaltog bør få plass i styret, som for eksempel tjcombo sin etterfølger. #4. Vannet slutter jo ganske tidlig, hv med å la det gå nedover..? Så kan man evt legge inn lystbåter og annet dilldall på havet. #5. Template kan kanskje utvides litt nedover vannet, slik at man kan legge inn ting og tang på vannet. #6. *finne ut at fattern koslige LCD-skjerm stod på 16-bits farger og at gradientene derfor så hakkete ut* #7. Vi har snakket om å ikke bruke HW-navnet i prosjektet. Å la det bli et selvstendig prosjekt osv. Grunnene er forskjellige (ikke var de spes behjelpelige i versjon 1 heller). ____________________ Må vel fyre igang laptop ellerno snart, for utviklingen her har jo omtrent tatt av. Det var igrunn over all forventning. Igjen: All respekt til de som er aktive i arbeidet og utformingen, alle monner drar. Når det gjelder det å begynne å lage ting på tomta, så bør gjerne det taes med en klype salt, før alt er godkjent og lignende (tror ikke det er noe problem, men dersom noen har noe å si (f.eks enzo), så er det litt kjedelig om noen allerede har begynt å lage ting som ikke passer med de endringer som muligens kan komme da. My 5 pence. EDIT: Laga punkt 7. Endret 23. desember 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Marvil: #4 og #5 er slik pga. den nevnte sikksakkkanten som ellers vil oppstå. Om du tenker at vi skal lage templatene større, ville jo det være greit nok, men vi kan ikke utvide i det uendelige heller... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Når det gjelder det å begynne å lage ting på tomta, så bør gjerne det taes med en klype salt, før alt er godkjent og lignende (tror ikke det er noe problem, men dersom noen har noe å si (f.eks enzo), så er det litt kjedelig om noen allerede har begynt å lage ting som ikke passer med de endringer som muligens kan komme da. Jeg gjentar meg selv (jeg tror det er det du mener, Marvil): Dette er forsåvidt fortsatt en betatemplate, så små forandringer kan bli gjort! Derfor er det lurt å ha lagret pixelhuset ditt i et eget layer/en egen fil, slik at du enkelt kan flytte det til en eventuell ny template. Edit, ang. større template: Tror ikke det er lurt å utvide den mye mer. Vil bli vanskelig, i og med at en tomt fyller en halv 800x600-skjerm allerede. Endret 23. desember 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Likte ikke helt den hekken til vannkanten. (Har dere ikke hørt om erusjon? (er det sånn det skrives?)). Hva med å ha en strand der og? Eller en tropeskog med apekatter osv? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Eller en tropeskog med apekatter osv? Hadde vært stilig ja Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 @Mr.berg: Oh. @toget: Hm, fæn. Ikke tilregnelig, sa jeg.. Støtter strang, mulig man kunne hatt en sandbunn utover.. Tropeskog blir litt vel offansivt. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg forsøkte meg på en strand der, men da blir det liksom 5px strand og 5px vann og så er det stopp, og det så egentlig bare rart ut. Verre enn den hekken. Og jeg vil helst ikke utvide templaten enda mer heller, for da blir den for bred! Hvis noen klarer å komme med et forslag som ser bra ut, så er det bare bra. Link til full PSD på forrige side. Edit: forandret bygningen min litt. Endret 23. desember 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) *æsj, dobbeltpost* Endret 23. desember 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 håper jeg får beholde tomten min tomt nr. 6 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) håper jeg får beholde tomten min tomt nr. 6 Etter de forhåndsbestilte tomtene, så blir det løpende registrering med tomtetildeling.. Så da blir det vel slik at om man søker tidlig, så får man tomt tidlig. På den annen side, så skal man ikke se bort ifra at det kan fikses forhåndsbestilling for brukerne dersom prisen er god.. Endret 23. desember 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå