Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Det ville være ganske tøft, men sett med litt kritiske øyne tror jeg det hadde blitt dårlig, brukervennligheten tatt i betraktning. Men infosenter til andre ting, hadde vært fett. Kunne kjøre en compo eller noe, vinneren får sitt forslag som infosenter.

 

Edit: @ meastp

Jo, jeg skjønner hva du mener... men hva om vi bare har nummer på huset og artist på tomta, og resten i "infosenteret"?

 

Lokaltog: Miniatyrbildene fra forrige pixel-street kunne jo vært fint å "oppbevare" i infosenteret (?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lokaltog: Hva skal vi ha i «hjørnene» mellom hver kant? Fikse det slik at det blir passende vann i mellom? Eneste problemet jeg ser med å ha det slik. :)

 

Bra jobba!

Takk! :)

 

Tenkte at det gikk an at veien bare sluttet, og at det sto veisperringer der (nede til høyre), og kanske bare at veien begynner heeelt oppe fra venstre?

Lenke til kommentar
Nei, tenkte at vannet ikke kom til å gå lenger ut enn det gjør nå, at det bare fader ut på begge sider. Så kommer informasjonen litt lenger ut til venstre eller høyre. Blir rart design om vannet skal fylle hele greia! :D

 

Edit: ytterligere finpussing:

Blir dumt med kvit bakgrunn og en slik sikk-sakk kant langs topp og bunn av gata da...

 

Går jo an å la havet vere bakgrunn i body, da, og så legger vi alt oppå - så blir det ei slik "flytande gate" som eg snakka om i en tidligare post :D

Lenke til kommentar
Hvis du vrir alt 25.565 grader slik, blir det sikksakk der ingen bilder er, noe som igjen gjør den vanskelig å lage en skrå kant nedover. Må eventuelt gjør bildene større og kutte av innholdet før...

Fikk en forklaring av Arve på sikksakkproblemet nå, og jeg kan fortelle deg at det ikke blir noe problem når templaten er ferdig. Jeg skal utvide templaten i høyde/bredde, slik at jeg får stoppet havet i en linje som er parallell med veien. Skjønner du hva jeg mener? :blush:

 

 

SLIK har jeg planlagt: (grov skisse)

post-76-1103754831_thumb.jpg

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar
Var vel omtrent akkurat sånn jeg tenkte meg det, så ja. :)

 

Når kan vi regne med at ting kommer opp/template er ferdig? Er vel ikke så mye å gjøre med den nå lenger?

 

*Utålmodig* :p

Templaten nærmer seg ferdig-stadiet så fort dere mener den er ferdig, den! Og så fort den er klar så skal jeg sette meg ned for å programmere designet, noe som fort kan bli en klønete jobb. Men vi satser på at PixelStreet står klar innen ferien er over! :thumbup:

 

Vil nok si at templaten er noenlunde ferdig i natt. Om noen vil ha den for å begynne på pixelhusene sine, så er det bare å sende en PM eller kontakte meg på MSN. :)

Lenke til kommentar
Så sant ikke flere har noen smarte kommentarer på den nåværende templaten, kommer jeg nok til å begynne.

 

Kanskje jeg har en slik selv - Er det meningen at vannet skal gå rundt hele veien, slik at det ser ut som en utopisk halvøy? :p

Eller er det himmel det andre?

Vann rundt hele! :)

 

Snart ferdig med template, skal poste PSD her da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...