$k$ Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 hvis vi finner ut av vi har gjort en feil på huset vårt etter at vi har sendt det inn, kan man rette den opp å sende om igjen? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 hvis vi finner ut av vi har gjort en feil på huset vårt etter at vi har sendt det inn, kan man rette den opp å sende om igjen? Selvfølgelig må det kunne gå an! Jeg regner med å bygge på og male huset mitt sånn av og til. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) ok.. pga en liten ting jeg ikke gjorde, så blir det 5 steg mere.. 1. velg layeren merka "output" 2. select hele vinduet (ctrl+a) 3. klipp ut (ctrl+x) 4. lim inn (ctrl+v) åpner seg automatisk i ny layer.. 5. slett layeren merket "output". 6. Image > canvas size > velg ny størrelse. NB! høyde skal ikke forandres.. 7. velg den nye layeren 8. "duplicate layer" (dra layeren ned til "ny layer" ikonet) 9. velg den nederste av de 2 like layerne 10. dra layeren til de er ca. side om side... 11. velg den øverste layeren av de 2 like, gå til Layer > Merge down (valgfritt) VOILÀ!!! du har nå utvidet template'en.. EDIT> typo Endret 18. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 hvis vi finner ut av vi har gjort en feil på huset vårt etter at vi har sendt det inn, kan man rette den opp å sende om igjen? Selvfølgelig må det kunne gå an! Jeg regner med å bygge på og male huset mitt sånn av og til. Men det er jo kjipt å stå og male huset sitt nå som det snør Men når man skal lage pixelart så bruker man pentool, ikke sant? Når jeg skal bruke pentool så kommer det opp en stor stygg svart pil :S Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har ikke peiling på hvordan man lager et slikt hus Håper noen kan lage en hybel i huset sitt, da Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 ok.. pga en liten ting jeg ikke gjorde, så blir det 5 steg mere.. 1. velg layeren merka "output" 2. select hele vinduet (ctrl+a) 3. klipp ut (ctrl+x) 4. lim inn (ctrl+v) åpner seg automatisk i ny layer.. 5. slett layeren merket "output". 6. Image > canvas size > velg ny størrelse. NB! høyde skal ikke forandres.. 7. velg den nye layeren 8. "duplicate layer" (dra layeren ned til "ny layer" ikonet) 9. velg den nederste av de 2 like layerne 10. dra layeren til de er ca. side om side... 11. velg den øverste layeren av de 2 like, gå til Layer > Merge down (valgfritt) VOILÀ!!! du har nå utvidet template'en.. EDIT> typo hvor mye kan du utvide da? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 hmm.. HalTan? Marvil? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Ja sjef? Hmms, maks 3 ganger original størrelse? EDIT: Maks 1000 px ? Endret 18. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Ja sjef? Hmms, maks 3 ganger original størrelse? Argh, linja mi! Jeg tror det er like greit at alle bruker samme størrelse, så man har noe å forholde seg til. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Tror vi sier maks 1000 px jeg... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Ja sjef? Hmms, maks 3 ganger original størrelse? Argh, linja mi! Jeg tror det er like greit at alle bruker samme størrelse, så man har noe å forholde seg til. enig Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 nah.. si 700px a.. hvis ikke blir det gøøøør-bredt da.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 kan ikke alle bare bruke den som er lagt ut da uten å forandre noen ting Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) okei Blir problem å matche gule feltene i veien da. men skitt au... $k$: den er ALT for liten Endret 18. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 kan ikke alle bare bruke den som er lagt ut da uten å forandre noen ting Enig Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 ARGH! Slutt å whine. 400 x 700, sånn blir det. Basta! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 $k$: den er ALT for liten unskyld at jeg spør men hva ****** er d du har tenkt å lage?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Ja sjef? Hmms, maks 3 ganger original størrelse? Argh, linja mi! Jeg tror det er like greit at alle bruker samme størrelse, så man har noe å forholde seg til. ei slik side vil ikkje vere treig linje- vennlig uansett, så om du må loade i et minutt, eller et minutt og ti sek. har vel lite å sei Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 AGREE!! størrelse: 400 x < 700 px!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 $k$: den er ALT for liten unskyld at jeg spør men hva ****** er d du har tenkt å lage?? skal vi se... helikopterlandingsplass, nattklubb inkludert leisure suit larry, stakittgjerde så det holder, domo (seff), badebaseng.. osv. osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå