Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Marvil: Tidenes OT? :lol:

Pft.

 

Det er viktig at ledelsen i organisasjonen viser interesse og delaktighet i arbeidet som blir utført (ja, jeg har eksamen i Organisasjonskultur og Forbedringsprosesser).

 

Det var egentlig det jeg skulle si til deg på MSN, litt usikker på hvorfor jeg posta det her, igrunn.. Leste igjennom det nå, og det var rimelig OT ja.. :blush:

 

:)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
syntes det var en super ide at vi kan forandre veiene som vi vill.  :dribble:

Vi gjorde jo det forrige gang. arve87 lagde en fallem eller noe sånt i sin vei forrige gang. :p

*trallala* :whistle:

 

Men eg synest at vi bør kunne stå 100% fritt til å gjøre _ka_vi_vil_ med tomta, så lenge den henger sammen med dei andre uten et enormt skille.

 

Men sikk-sakk-vei horisontalt blei for dumt synest eg, da er det bedre med scrolling både nedover og bortover. Eller vi kan lage et rutenett med gater? (det er gjort andre plasser, though)

Lenke til kommentar

Hehe, sorry..:blush:

Det er tidlig bittelillejulaften...

Tilgi meg :p

 

Men skjønner ikke at sikk sakk vei blir for dumt, men det er to forskjellige meninger, så vi gidder ikke å diskutere det.

 

1x1 går jo også ann, blir vel ikke ordentelig pixel-art da, men det funker jo fint.

Håper etterhvert at det kommer inn flere forslag som vi kan stemme på. ?

Lenke til kommentar
Men eg synest at vi bør kunne stå 100% fritt til å gjøre _ka_vi_vil_ med tomta, så lenge den henger sammen med dei andre uten et enormt skille.

Jeg vil si ja til den, så lenge fargene helt i ytterkant er like standardfargene helt i kantene og ikke kræsjer voldsomt med de nye fargene (på feks. gress og vei).

Må blendes inn eller hva man skal si.

Fargekræsj ser ikke ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...