N* Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ja hvorfor ikke. Noe ala` den her. da tenker jeg. ja! det syntes jeg var en bra ide. den funker kansje like bra horisontalt også. men da MÅ alle følge det forrige Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ok, det kan jo gå an, det! Noen som vil lage en template? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Prøv horisontalt? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg kan sikkert være med denne gangen også. Hva skjedde egentlig med den forrige gaten? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Lagde en enkel layout på hvordan tomtene kan ligge. Det blir nøyaktig like stor plass tilgjengelig på tomten oppe som på tomten nede. Noe å bygge videre på? LINK Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Men da blir det problemer om de med tomt på nedsiden av veien vil bygge et høyt hus. Det vil jo da dekke de bak. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Legger restriksjoner på det. Ikke lov å bygge høyere enn veien. Samme for de over, får ikke bygge over himmelen. Bør funke fint, eller..? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Men da blir det problemer om de med tomt på nedsiden av veien vil bygge et høyt hus. Det vil jo da dekke de bak. Ikke om gata går horisontalt slik som Lokaltog tegnet sist Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Legger restriksjoner på det. Ikke lov å bygge høyere enn veien. Samme for de over, får ikke bygge over himmelen. Bør funke fint, eller..? Da går det vel greit. Trenger vel ikke sååå høyehus uansett. Fulu, jo. Sett en boks på nedsiden av veien. Er den høy nok vil den dekke tomtene på oversiden av veien. Ikke sant? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Føler den layouten til Lokaltog legger litt vel strenge krav til høyde på hus osv. Gidder ikke ha en lang vei med ørten boliger heller vel, må vel kunne få litt kunstnerisk frihet? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Føler den layouten til Lokaltog legger litt vel strenge krav til høyde på hus osv. Gidder ikke ha en lang vei med ørten boliger heller vel, må vel kunne få litt kunstnerisk frihet? Hei! Lag et bedre forslag selv da! Edit: Prøver bare å dra igang dette prosjektet jeg! Endret 21. desember 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Fulu, jo. Sett en boks på nedsiden av veien. Er den høy nok vil den dekke tomtene på oversiden av veien. Ikke sant? Hvorfor ikke la noen eie tomter på begge sider av veien? Da deles tomtene vertikalt et sted. EDIT: *spørsmålstegn* Endret 21. desember 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Er vel mulig å dele ut "halvannen" tomt, slik som dette? Edit: Satan. Det ble ikke halvannen. Edit2: Sånn! Edit3: Evt. utvide enda mer, slik at man kanskje får svingt veien litt som man vil på tomta? Endret 21. desember 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Hvorfor ikke slik? Da ser det også noenlunde greit ut, samtidig som man får plentymuch plass. EDIT: Beklager at tegningen ble såpass øggli. Gadd ikke starte PS. Endret 21. desember 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nei plis, det ser jo teit ut med sikk-sakk-vei Hmm. ingen andre løsninger? Orker ikkje starte PS før eg får meg ny skjerm uansett. Blir berre lei meg av å starte PS med denna skjermen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvis man "kjøper" halvannen tomt, er det muligheter for å flytte på veien, bare den møter på hver side? (er det noen som skjønner hva jeg mener?) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hmm. ingen andre løsninger? Det ser dårlig ut, spør du meg. Jeg begynner å tro at 1x1-stil, slik som originale, er det beste for å få til en pixelstreet. Det er jo tross alt pixelart det også? Jeg vet ikke. Forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvis man "kjøper" halvannen tomt, er det muligheter for å flytte på veien, bare den møter på hver side? (er det noen som skjønner hva jeg mener?) Ville vel være mulig å legge ut en laaang veistrekning med forskjellige tomter til salgs, og så kunne man kjøpe den tomten som passet best? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Han mente vel å endre på templaten slik at veien går på en annen måte, bare den treffer naboveien på en grei måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå