halvardm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hmm, ok. Ja, ekte pixelart blir det beste. Har du et eksempel til en god pixelart side ? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hmm, ok.Ja, ekte pixelart blir det beste. Har du et eksempel til en god pixelart side ? Jeg stumpet over denne i går. Mye bra der. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg stemmer for en 2x1 pixelby med et skjermbildes høyde som utvides mot høyre: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Hvis dere lager en by så må dere lage deres egne veier også da. F.eks Holgersvei 10. Endret 19. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Er fortsatt enig med deg Holger. Tror det der blir det beste. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Edit: Ops.. Var visst en side til Ser greit ut å gjøre det sånn som Holger har satt det opp der, hvis det blir en by. Endret 19. desember 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Er igrunn med på Holgers idè, men gjerne at den utvides både bortover og nedover.. At byen er bygd opp av tomter, ala denne: Endret 19. desember 2004 av Marvil Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg stemmer for hitpoints-meter oppe til venstre. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Hehe. Eneste bildet jeg fant.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 enete som er kjipt med by er jo at det er så mange som har slikt fra før.. blir ikke en nyskapende ting, kun enda en pixelby... og det er litt kjipt.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Det er igrunn sant. Stemmer igrunn for noe særegent, også.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg er litt enig med cfenzo, men for de fleste blir det første gang de lager et sammensatt pixel-verk, så da kan det være greit å prøve en vanlig by i første omgang. Hmm, om vi lager en by som vokser i høyde og bredde, så kan vi jo alltids legge en togbane i byen. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Spør du meg så hadde det kuleste og (sikkert) enkleste og (sikkert) noe av det mest originale vært å lage en PixelStreet, slik som det opprinnelig var. Blir kanskje vrient å få til 2x1 der, men likevel. Synes det hadde vært kult jeg da. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Mhm, hadde vert tøft det og. Svær gate EDIT: Kanskje vi kunne hatt mange forslag får å så stemt på de ? Slakt denne ideèn hvis den var dum.. Endret 19. desember 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 ja. strekene kan jo være på skrå selv om bildene går horisontalt bortover. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Kunne det blitt sånn som jeg viser nå ?? Eller blir det helt på jordet ? Da blir det på skrå og.. EDIT:Heh, tror jeg gikk langt ut på jordet og inn i skogen der... Endret 19. desember 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 det er en bra løsning syntes jeg det kan bli litt vanskelig å finne på noe å på det som er under jordlappen da. eller skulle det vært samme for alle der? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Hehe, vet ikke Kunne sikkert funke.. Kan tegne opp bedre en annen gang.. Endret 19. desember 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Det er jo egentlig ingen som har laga PixelStreet før da. Så det er jo det man kjørte i v0 og v1.. Man kan gjerne videreutvikle gaten, ved at man kan få større areal å utfolde seg på osv.. Bare noen tanker.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Stemmer for tog jeg ogsaa Ang. koding, saa er vel PHP det greieste i og med at det faktisk er en del personer som er ganske gode paa omraadet, langt flere enn med det andre greiene som jeg ikke husker hva heter. CFM kanskje? Ang. "retning" saa ser det bedre ut slik holger vil ha det, men da blir det for mye rulling hit og dit. Stemmer for bare bortover eller bare nedover. Mine 23 oere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå