Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en liten idè til "stil" vi kan kjøre:

 

Pixel-landskap?

På samme måte som gata, men alle får sin del av et landskap å fylle ut? Så kan folk lage bygninger (og fleire kan gå sammen om å lage en by), veier, bruer, fjell, skoger osv. osv.

 

Trur det kan bli stilig om vi får tenkt igjennom måten det skal gjennomførast på :)

 

Edit: En ting eg vil at vi bør få til uansett er å samkjøre alle størrelseforhold og denslags - slik at en person ikkje har mennesker som er like store som bygningane til noken andre ;)

Endret av arve87
Lenke til kommentar

en litt større utfordring enn det man ser andre steder i form av flater hvor man fyller opp tomter, vill evært å kanskje lage et ikke-urbant tech-miljø?

Dvs.. f.eks. at når vi starter har vi et naturlandskap bestående av f.eks. en jungel med gressgrodde åser og vilter natur, og så er det om å gjøre å best implentere teknologi "sømløst" inn i jungelen.. ?

bare brainstormer litt jeg nå, men den vanlige "tomt" idèen er noe oppbrukt..

og en ting som det jeg nevnte nå vil gi en real utfordring både til de som skal lage "template'en" man starter med og de som ønsker å bygge.. både til fantasien og teknikken..

Lenke til kommentar
Men da trenger vi en som har mye fritid som kan lage selve templaten.

Tror jeg skjønte hvordan dere mente det.

 

Vi skal bygge på en "template" sant ?

Jepp.

 

Det blir liggendes en (eller flere) templates til nedlasting, som brukerne kan bygge videre på. Disse templatene vil inneholde en del faste elementer som ikke kan redigeres, da disse skaper sammenheng mellom to og flere templates..

 

For å vise litt bedre, kan gjerne enzo (eller andre som har liggende) publisere den vi hadde forrige gang (for å vise hva som ikke kan redigeres)..

 

Btw, finfin oppslutning!

 

:)

Lenke til kommentar
Ikke så ille, men lyssettingen burde man du kanskje gjøre noe med... Bildet er utrolig flatt sånn som det er nå. Forskjellige farger på muren og huset etter hvor lyset kommer fra er alltid greit å huske på ;)

Hmmm... Ja, enig med deg der. Men tenkte ikke så mye på lys og slikt siden dette var min første. Men neste kan nok bli bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...