Jonas Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ble templaten også borte med servern, eller ligger den et annen sted? Har noen en link? Tenkte jeg skulle prøve meg litt Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) PSD 1PSD 2 Takker Er det lov til å tegne oppå left og right mask? Som f eks et hage gjerde. EDIT: Hva er fargekoden til gresset som er brukt i de andre hagene? Endret 27. juni 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Gressfargen finner du i midten der, det grønne. Det er vel også mulighet for å velge sin egen nyanse av grønt på gresset (evt. noe annet enn gress), men himmelen bør ha samme farge. Left og Right mask er det naboen til venstre og høyre som styrer over. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Gressfargen finner du i midten der, det grønne. I midten der? Her vises "gresset" med en hvit farge Kan noen si meg fargekoden, ikke hvor jeg finner den? PS åpner tydelighvis filene litt feil her.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Som jeg sa, tror det blir det samme hvilken farge som brukes på gresset. Jeg har brukt #7DB153. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 en liten ting kalt pixelstreeten liten forklaring, og hva som er planene fremover.. for min del.. Ok.. nå har det stått stille her egentlig ALT for lenge... Jeg har hatt "ferie" fra forumet, hosten min kutta ut CFML (var ikke jeg medeier på den servern? hmm.. ), alt i alt.. ting har stått stille... but.. no more!! /me flytter til oslo fra midten av august.. til fin liten 16kvadrat med enda finere 10mbit fra bredbandsbolaget.. planene er: - ny server - nye sider om det fortsatt er stemning for ny pixelstreet... så.. har pixelstreet plass på den nye boxen... dvs.. ikke noe restriksjoner på utlinje i form av gb/mnd, JEG som er admin og sitter ved siden av boxen (ikke så mye nedetid som forrige gang.. ) og ny CFML server (BlueDragon).. så.. er det fortsatt stemning for pixelstreet? event. v2/3 med EKTE pixelstil.. ? eller? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Selfølgelig er det stemning for ny pixelstreet - denne gangen med skikkelig pixelstyle! Pixelgrafikk er rått! Men, kan vi ikkje finne på litt fleire "krav" elns denna gangen? Blir litt døll når der ikkje er noken sammenheng mellom husa, på en måte, berre masse hus bortover... Kanskjee..hmm... noke som lager litt "liv" i gata! Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ja, jeg stemmer for skikkelig pixelstyle denne gangen. Og kanskje noen kåringer osv også... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det er vanskelig å få til gate på den måten den var før i ordentlig pixelstil... Må nok bli mer en by eller noe, sånn som vi har sett andre steder Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Skikkelig pixelstyle er da "2 opp og 1 bort"? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Skikkelig pixelstyle er da "2 opp og 1 bort"? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) 3 bort og 1 opp, hvis jeg ikke husker feil.. eller var det 2 bort og 1 opp?? Edit: Men jeg kan ta feil.. Ble usikker nå, pga. Marvil... Endret 28. juli 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Noen som kan lage en eksempelboks i true pixelstyle..? Tror jeg er hjernedød eller noe i dag, klarer ikke se for meg hvordan en bygning i den stilen kan se ut.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Noe àla dette da. ("lånt" fra http://pixel.nascimpact.com ) Edit: Og ja, jeg vil gjerne ha ekte pixelstil om jeg får lov til å være med Endret 28. juli 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) edit: gonee! Endret 28. juli 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Ja da var det avklart... 2 bort og 1 opp... Edit: Arve: Det er vel ikke helt riktig? Man kan ikke ha rette linjer på den måten tror jeg, dessverre... Endret 28. juli 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Ja da var det avklart... 2 bort og 1 opp... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Edit: Arve: Det er vel ikke helt riktig? Man kan ikke ha rette linjer på den måten tror jeg, dessverre... Hmm, når du seier det så ser det litt feil ut, ja.. men.. kommer ikkje det an på perspektivet? *fjerne bilde* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Edit: Arve: Det er vel ikke helt riktig? Man kan ikke ha rette linjer på den måten tror jeg, dessverre... Man kan da vitterlig ha loddrette og vannrette linjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå