Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jaja! Greit nok å gi han tid, men jeg er utålmodig for det! :p

Hehe, joajoa. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves..

 

Uansett, kunne enzo ha posta en liten oppdatering her slik at folk kan se hvordan det står til, hva som mangler, hva som er nytt, osv osv..? :blush:

Lenke til kommentar

hehehe...

 

Det som mangler er coldfusion-støtte... webfreak.no er kun oppe fordi jeg ga index-fila navnet index.html pga en oppdragsgiver skulle se sia...

 

Det kommer det kommer, men det tar litt mere tid enn først antatt...

(pga jeg ikke orker en ny omgang med nede-oppe-nede-oppe-nede hele tia slik som det var en stund... og derfor vil får opp servern ORDENTLIG før jeg lar sidene åpne igjen..)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
gidda faktisk :p  hihi

Med fare for å gå major OT spør jeg like vel hva som var morsomt ?

Du formulerer deg så sugent, Marvil.

 

"Tatt seg tid til" liker vi å høre. :thumbup:

 

 

Djea! :thumbs:

Hm. Hvorfor kom du ikke på MSN når du er våken på den tiden..? Her sitter jeg alene uten noen åsså er du våken. Makan.

 

Formulerer jeg meg sugent ? HAH! Uansett, ordet funker, alle skjønte hvor jeg ville, og hvorfor bruke 4 ord når jeg kan bruke ett..?

Lenke til kommentar

Da kan det være på en liten oppdatering i hvordan det står til med PixelStreet..

 

- Det har vært diverse servertrøbbel (uten å gå mer innpå det), men ny server er under planlegging og siden vil ligge på denne så fort den er oppe og klar til kjøring. Det er hittil litt defust med specs på HW og SW, men det kommer og er helt opp til cfenzo..:) Den gamle serveren sto i utlandet, mens den nye vil mest trolig stå her til lands, noe som vil gjøre siden raskere å kjøre..

 

- Den nye siden vil muligens kjøre PHP isteden for CF, slik det var før.. Dette vil ikke føre til de store merkbare forandringene for brukerne..

 

- Det vil høyst mulig komme noen visuelle forandringer på utseende. Hva direkte som kommer til å bli byttet ut er ikke helt sikkert, men poenger er å gjøre det lettere for brukerene å navigere og kontrollere..

 

- Det er ønskelig at folk utenfor HW-nettverket skal kunne delta i gaten, noe som betyr at det vil komme noen endringer i søknaden.. Det betyr at man ikke må være medlem av forumet og ha en forum-ID for å kunne registrere en søknad. Dette betyr også at en står mye friere til å reklamere, så det hadde jo vært fint om folk hadde spredd ryktene litt, men det kan vi ta når siden er oppe og kjører igjen..

 

- De husene som lå i gata vil fremdeles være der, og vi satser på å kjøre samma prosedyre som før når det gjelder utvidelse osv..

 

- Det har vært nevnt at vi kanskje burde gå over på "skikkelig" PixelStyle (to bort og en opp), istedet for den vi kjører på nåværende prosjekt. Det har vært oppe til diskusjon, og det hadde vært stilig å fått til et nytt prosjekt der vi kjørte denne stilen også. Det vil da bli to forskjellige prosjekt, men med mye til felles. Det vil tiden vise, hvor stor interessen er osv..

 

- Når det gjelder styret, så regner jeg med at det blir samma medlemsskap som før. Er ikke så mye administrering som skal til, er jo cfenzo som gjør alt arbeidet (all respekt/kreditt til ham), men det er litt med å godkjenne osv. Ikke noe mye, men om man har noen som gjør det, så går det smertefritt. De som er medlem vet det, mulig at tjcombo står registrert som Admin, men siden han hittil ikke har noe hus, og ikke er spes aktiv her lenger, så er det mulig han ikke blir sittende som styremedlem.

 

- Det med når den nye siden kommer opp, så er det noe vi egentlig ikke vet så mye om.. Dette er basert på frivillig arbeid, med en som står for en svær del av jobben, så jeg mener det blir feil å sette tidsfrister og mase. Vi får gratis server/linje og gratis kode..:)

 

Hm, ja det var en liten oppdatering for å gi en pekepinn på hvordan det står til med PixelStreet. Om noen har flere spørsmål enn de som ble klarert her, så still dem enten her, via mail eller en PM..:)

 

Om noen mener de har innspill til forbedringer, evt mener de kan være med å gjøre en jobb som trengs, så ta gjerne kontakt via en av metodene ovenfor, så blir det bringt videre til de indre kjerner..:)

 

Mvh Marvil.. :blush:

Lenke til kommentar

Dette så jo svært så lovende ut, nå får man bare vente litt til på at pxstreet skal komme seg opp.

Angående å lage gaten i skikkelig px style, så synes jeg personlig det er mye mer passende.

 

Men nå får man bare vente :yes:

 

Tegnet en liten pixelfrøken også jeg:

 

pfx.gif

Lenke til kommentar
kanskje du skal lage pixelstreet's strippeklubb? :roll::yes:

Tror du det er passende da, må vel ha aldersgrense...

Oj, da må jeg vente 16 dager med å tegne den :p

 

Luddig idè, om det er noe interesse for det så joda, kan nok få til det, i skikkelig px-style tilogmed, ikke sånn fake, som bildet 2 poster opp :yes:

Lenke til kommentar
kanskje du skal lage pixelstreet's strippeklubb?  :roll:  :yes:

Tror du det er passende da, må vel ha aldersgrense...

Oj, da må jeg vente 16 dager med å tegne den :p

 

Luddig idè, om det er noe interesse for det så joda, kan nok få til det, i skikkelig px-style tilogmed, ikke sånn fake, som bildet 2 poster opp :yes:

Om det skal være i den PixelStreet som var, må den vel være den typen style.. Alle bidrag mottas med takk..:)

 

FÅr se hvordan det går med idèen om real-pixel-style..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...