Marvil Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Fett. Jeg tegner vilt her Flott.. Nå er siden nede, men vi venter den opp igjen snart.. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Tengte jeg skulle prøve jeg å Vet ikke om dette er et godt første forsøk? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ..mens jeg har sendt inn søknad og greier for LENGE siden... Vil den fortsatt "gjelde" nå som siden kommer opp igjen, eller må jeg søke på nytt? (Ikke at det er noe pes, da ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ..mens jeg har sendt inn søknad og greier for LENGE siden... Vil den fortsatt "gjelde" nå som siden kommer opp igjen, eller må jeg søke på nytt? (Ikke at det er noe pes, da ) den vil sansynligvis leve når heile greia kommer opp igjen jah.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 yes da.. den vil fortsatt leve... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jøsses, har loka rundt på forumet her i over 2 år nå uten å komme over "Pixel-street" opplegget! Apropos søknad, noen som vet når siden kommer opp igjen? I kveld eller om 2-3 dager? Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Apropos søknad, noen som vet når siden kommer opp igjen?I kveld eller om 2-3 dager? Heller uker og måneder Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Heller uker og måneder Hehe, såpass ja... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 tenker vi sier uker.. som jeg sa på forrige side.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 tenker vi sier uker.. som jeg sa på forrige side.. ok? og hvordan gikk det? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 ok? og hvordan gikk det? uhm... hva mener du med det? hvordan gikk hva? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) ok? og hvordan gikk det? uhm... hva mener du med det? hvordan gikk hva? harald_ lever vel sånn omtrentlig en måned før oss andre tenker jeg Endret 4. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Jeg missforstod litt her. Når du sa forrige side tenkte at det var en annen side du hadde laget, ikke forrige side i den tråden. Endret 5. mai 2004 av harald_ Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 hvordan tegner jeg folk? noen som har link til en tutorial? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 ..mens jeg har sendt inn søknad og greier for LENGE siden... Vil den fortsatt "gjelde" nå som siden kommer opp igjen, eller må jeg søke på nytt? (Ikke at det er noe pes, da ) den vil sansynligvis leve når heile greia kommer opp igjen jah.. Hmm... ble veldig usikker på om bildet ligger på samme URL som jeg oppgav i søknaden... PM me if the link is dead! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Hmm... ble veldig usikker på om bildet ligger på samme URL som jeg oppgav i søknaden... PM me if the link is dead! Vi tar kontakt om noe ikke stemmer i søknaden.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Neste version lar deg også logge inn og oppdatere søknaden om den ikke skulle stemme... eller om du skulle komme til å oppdatere url for bildet/lage nytt bilde.. (Denne oppdateringen kommer omtrent samtidig med at sia kommer opp igjen.. mulig et par dager senere..) Endret 6. mai 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Sweet.. Edit; Tenkte på en sak; Hva om vi reklamerer litt andre plasser også..? Men da må vi droppe den HW.no ID'en, siden kanskje ikke alle har det..? Endret 6. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis de ikke har det er det ikke værre enn at de må registrere seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå