cfenzo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Som jeg har sagt tidligere i tråden.. (sikkert et par sider tilbake nå.. *sukk* ) så er siden for øyeblikket nede... gode nyheter: Den skal opp igjen innen et par uker, og da blir det pixelparty!! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 fett, jeg får ta google fatt så lenge da btw. håper du har forståelse for at jeg ikke har lest gjennom hele tråden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Pixel Art Tutorial - Eneste du trenger.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvordan får jeg slått av antialising i Photoshop? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 På du funksjonene det finnes AA, så er det en hakeknapp på den linja der du justerer egenskapene på funksjonen.. (som oftest langt oppe) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) nei for f... to streker i kryss forstørret til 500 % dette ser for meg ut som antialising Endret 29. april 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Den der er anti-aliased ja.. Finner du den hakeknappen..? Velg "Line-tool", ta print screen, post bildet her så skal jeg peke hvor den er.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) HER ser du hvor boksen for anti-aliasing er... Endret 30. april 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Du må velge den firkanten (knapp nr 4 på den verktøylinja, ligger rett under layer på filmenyen). Dessuten jobber man i RGB, ikke CMYK, når man skal ha grafikken digitalt. Endret 30. april 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Når jeg skal lage en skrå linje med Line Tool (U), så blir det en pil og ikke en strek. Nå er det ganske lenge siden jeg holdt på med Photoshop, så jeg trenger en forklaring. Takk. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Når jeg skal lage en skrå linje med Line Tool (U), så blir det en pil og ikke en strek. Nå er det ganske lenge siden jeg holdt på med Photoshop, så jeg trenger en forklaring. An image can say a thousand words (elns ) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Å, ja! Tusen takk. *gi en kos* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Argh! Dere jukser jo! Jeg tegnet absolutt alt på huset prikk for prikk. Ikke noen tøysete hjelpemidler fra PS. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Men når vi tegner husene på den måten vi gjorde det (45 grader) så er det mye enklere nå gjøre det på den måten som vi har gjort det Men når det kommer til den ordentlige måten, er det best å tegne prikk for prikk... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hva bruker dere? PS eller Paint? Har holdt på litt i Paint nå, men mangler funskjoner som opacity osv. Ellers er Paint utmerket til pixel-art. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Man skal egentlig ikke justere opacity heller, bare gi andre nyanser på farger... Men jeg bruker PS Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er det høye krav for å få en tomt i pixelstreet'en eller har til og med jeg en mulighet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Er det høye krav for å få en tomt i pixelstreet'en eller har til og med jeg en mulighet? Ikke spesielt høye krav.. - det må være PixelStyled.. - det må ikke være noe som bryter etiske regler osv osv.. Så om du lager en normal pixeleiendom kommer du helt fint gjennom opptaket.. Tegn i vei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå