PoleCat Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 http://pixelstreet.webfreak.no/#pixelstreet11 Get 'em while they are HOT! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) http://pixelstreet.webfreak.no/#pixelstreet11 Get 'em while they are HOT! "Serveres varm" Endret 30. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 NEWSFLASH!!!! PIXELSTREET NEDE FOR ET PAR DAGER.... dette pga vi har disabeled coldfusion server på serveren... (etter at denne igjen og igjen har dratt ned servern, og av en eller annen grunn bruker ALL tigjengelig minne uten at den har grunn til det, har vi sett oss nødt til å ta den ned.. vi kommer enten til å avvikle cf-hosting, nedgradere til en tidligere version av coldfusion server (cf 5.0) eller bytte til BlueDragon CFML server.. avgjørelsen vil bli tatt senest fredag, og i mellomtiden vil pixelstreet og alle mine cf-sider være nede.. sannsynlighvis nedgraderer vi eller går over til BlueDragon..) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Denne tråden dukker ikke opp i "Mine innlegg" hos meg. Was ist los? Eller på norsk: hva er det som skjer? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Denne tråden dukker ikke opp i "Mine innlegg" hos meg. Was ist los? Eller på norsk: hva er det som skjer? Prioriterte tråder har en tendens til ikke å gjøre slikt. Fordømrade prioriteter. Tror de kan ta seg slik frihet. Akkurat som om de eier forumet. Men men... Sånn er det nå bare en gang. Eller som Brick top sier: " In the quiet words of the Virgin Mary... come again." Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Uffda, det var synd å høre. Får håpe den spretter fort opp igjen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg kan være behjelpelig hvis dere bestemmer dere for å bytte til PHP. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Beklager folk, men jeg har prøvd og lage det berømmelige teltet mitt, men ser ikke ut så dere får slette kontoen min. Klarer ikke å få noe resultat ut av det Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Beklager folk, men jeg har prøvd og lage det berømmelige teltet mitt, men ser ikke ut så dere får slette kontoen min.Klarer ikke å få noe resultat ut av det Pøh. Prøv hardere.. Alle får jo til å lage et hus.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Beklager folk, men jeg har prøvd og lage det berømmelige teltet mitt, men ser ikke ut så dere får slette kontoen min.Klarer ikke å få noe resultat ut av det MÅ du lage et telt? Prøv å lage et hus iallefall, for vi NEKTER å slette kontoen din, mr Biriil! The more the merrier, ya know! Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Prøv å lage et hus iallefall, for vi NEKTER å slette kontoen din, mr Biriil! Må mekke nytt hus snart, men jeg har ikke så altfor mye tid nå Idéer er det også lite av... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Må selv bygge mer på huset, må gjøre meg ferdig med det Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har dere brukt mye ting på huset, som dere ikke har laget selv? Jeg tar ære på meg for å ha laget absolutt ALT selv, helt fra grunnen av... Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har dere brukt mye ting på huset, som dere ikke har laget selv? Det eneste jeg ikke har laget selv på min tomt er noen trær så vidt jeg husker... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Jeg mener å huske at jeg laga alt selv.. Mulig jeg har brukt noen ferdigmodeller for mennesker for så å modifisere dem litt.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har laget alt selv untenom noen justeringer på mennesket Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Vel, nå som serveren er kommet online igjen har jeg gått gjennom listen over søkere på vent. Nå har det seg slik at vi i styret må ha en preview av huset før vi kan godkjenne søknaden. De søkerene som har stått på vent og som ikke har lagt ved en link til preview, har nå fått en PrivateMessage med litt info. Til de som søker nå og senere; HUSK LINK TIL PREVIEW Endret 6. april 2004 av Marvil Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Pixelstreet er nede (hos meg og en annen): http://pixelstreet.webfreak.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå