Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEWSFLASH!!!!

 

PIXELSTREET NEDE FOR ET PAR DAGER....

 

dette pga vi har disabeled coldfusion server på serveren...

(etter at denne igjen og igjen har dratt ned servern, og av en eller annen grunn bruker ALL tigjengelig minne uten at den har grunn til det, har vi sett oss nødt til å ta den ned..

vi kommer enten til å avvikle cf-hosting, nedgradere til en tidligere version av coldfusion server (cf 5.0) eller bytte til BlueDragon CFML server.. avgjørelsen vil bli tatt senest fredag, og i mellomtiden vil pixelstreet og alle mine cf-sider være nede..

sannsynlighvis nedgraderer vi eller går over til BlueDragon..)

Lenke til kommentar
Denne tråden dukker ikke opp i "Mine innlegg" hos meg. Was ist los? Eller på norsk: hva er det som skjer?

Prioriterte tråder har en tendens til ikke å gjøre slikt.

 

Fordømrade prioriteter. Tror de kan ta seg slik frihet. Akkurat som om de eier forumet. Men men... Sånn er det nå bare en gang.

Eller som Brick top sier: " In the quiet words of the Virgin Mary... come again."

Lenke til kommentar

Vel, nå som serveren er kommet online igjen har jeg gått gjennom listen over søkere på vent. Nå har det seg slik at vi i styret må ha en preview av huset før vi kan godkjenne søknaden. De søkerene som har stått på vent og som ikke har lagt ved en link til preview, har nå fått en PrivateMessage med litt info.

 

Til de som søker nå og senere;

 

HUSK LINK TIL PREVIEW

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...