PT Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jonki har fremdeles ikke klart å fikse tomten sin Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 jeg fjerna den EN gang... men han har "fixa" den til det værre.. eller.. like ille.. skal ta den bort i morra om den fortsatt er der... Det er en ting som kommer i version 1.2... at vi admins kan merke et hus som "denne brukeren må få huset sitt godkjent hver gang han/hun laster opp på nytt..".. så vi slipper slik som det her.. blandt mange ting though... det jobbes med sakene.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Skikkelig stilig system etter kvert Legge til en liten shoutbox til kvert hus elns? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 mulig det kommer når info og hus blir separert... var egentlig meningen å ha gjestebok, men hvis folk heller vil ha shoutbox.... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Men ikke bruk så lang tid på å godkjenne hus da, stakkars de som laster opp 3 dager om dagen Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 hehehe.. vil kun bli satt på de få som ikke helt får det til ordentlig... dvs.. ikke alle blir merka med det der.. kun de som er der nå, og som ikke helt har fått det til, og alle fremtidige som vi ikke får preview fra.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 All respekt til cfenzo.. Som arve sa, digg system.. Vi må begynne å reklamere igjen når v1.2 kommer online.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei. Jeg er ikke helt "in the game" når det gjelder denne pixelgaten. Men jeg har lyst til å lage mitt eget pixelhus, så jeg lurer på hvor vanskelig det er å få innvilget en eventuell byggesøknad. Det hadde vært fint å vite hvor jeg går løs på templaten. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei. Jeg er ikke helt "in the game" når det gjelder denne pixelgaten. Men jeg har lyst til å lage mitt eget pixelhus, så jeg lurer på hvor vanskelig det er å få innvilget en eventuell byggesøknad. Det hadde vært fint å vite hvor jeg går løs på templaten. ALLE kan søke, sålenge de er aktive i WDS, noe du er. Deretter blir søknaden din "behandlet" (evt av meg) når du har kommet med et preview av hva du har tenkt å ha på tomten. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Vil anbefale alle som er under vurdering å legge inn en preview av huset sitt. Ingen vil bli godkjente uten en preview, med mindre det er veldig spesielle personer Endret 25. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Spesielle personer, forskjellsbehandling Neida, men preview hadde vært kjempe fint, både for de som ikke har noe admin rettigheter også. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Polecat: Hvor lang tid tar denne vurderingen? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Polecat: Hvor lang tid tar denne vurderingen? Uff, sorry. Så ikke at du var kommet med på lista. Nå er du iallefall godkjent. Stilig casa btw! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Takk for godkjennelsen! *Perfeksjonere huset* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hvor lang tid tar det føret huset dukker opp i gaten? (Jeg lastet det opp for noen timer siden) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 virker som om det etter server-restore har blitt et par chmod feil på mapper... *fikse* Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Der er det i orden igjen.. men på en eller annen måte greide jeg å fucke opp "beskjed"-biten, så man ikke får error eller beskejd om at alt gikk bra når man laster opp.. men lar det være slik til over helga, for da skal jeg renskrive alt og lansere v.1.2 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Stilig hus HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 @cfenzo: Ser at det er noen (les: jonki) som har problemer med gjennomsiktighet på husene sine. Hva med å gjøre det slik at når en av dere i styret skal godkjenne husene kan dere få se de på f.eks. svart bakgrunn for å lettere se om tomten er gjennomsiktig der det skal være gjennomsiktig? OG! "Til salgs" -> "Solgt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå