PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 PT: hørte deg, men hadde ett lite håp om at jonki selv skulle lese det og forandre det.. er det ikke forandra innen i morra så blir det tilbakestilt til den vanlige templaten... Flott Men skjer det noe med å bytte "Til salgs" til "Solgt"? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) dude, svarte pixeltråden og trodde det var kafeen jeg. Ble litt iritert da jeg ikke fant svaret jeg nettopp hadde postet i kafeen den med solgt har jeg irritert meg over lenge... Endret 9. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 @PT: etter helga en gang.. har "litt" mye å gjøre om dagen.. (hmm.. skulle kanskje ikke vært på forumet heller.. men har blitt avhengig... ) Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvordan får man plass i pixel-street? bare Spør? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvordan får man plass i pixel-street? bare Spør? Sender inn søknad; http://pixelstreet.webfreak.no/?sec=soknad Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Okaj, Så hvis den du lager er kjempe dårlig, blir den ikke tatt med i gata da? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Stygge ting blir ikke med nei... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Okaj, Så hvis den du lager er kjempe dårlig, blir den ikke tatt med i gata da? Da blir søknaden avslått, med grunnlag for avslag. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Stygge ting blir ikke med nei... Vel, noen stygge "ting" er jo med da... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Stygge ting blir ikke med nei... Vel, noen stygge "ting" er jo med da... Om man finner noe man syns bryter med etikken i samfunnet eller andre ting er man velkommen til å sende en PM eller mail til Admins.. Det betyr; cfenzo, HalTan og Marvil (evt PoleCat, arve87).. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) http://pixelstreet.webfreak.no/?sec=soknad Endret 11. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Har jeg kommet rett nå? Jepp. Her diskuterer du og kommer med utsagn. Søke gjør du ved å følge linken til PT.. Husk Preview i søknaden.. Lenke til kommentar
armatua Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg skal prøve å mekke en kåk i helga. Er husvinklene på 45 grader? Lenke til kommentar
armatua Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg skal lage en eiendom som får Hugh Hefners mansion til å se ut som ei rønne.. hehe... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg skal lage en eiendom som får Hugh Hefners mansion til å se ut som ei rønne.. hehe... good luck Lenke til kommentar
armatua Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hehe, mulig jeg gaper over litt for mye her - tror ikke jeg klarer å overgå de fineste tomtene som er der fra før... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Heh, dumme meg. Søknad snart på vei, haha Endret 11. mars 2004 av bambam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå