PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 @PoleCat: straks jeg får opp et HUS så har bare laget stakittgjerde hittil Men sånn ca høyde og bredde på det i pixler? Sånn at ikke jeg lager et hus som er på høyde med gjerdet ditt... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 HalTan eller noen andre som er i full gang; Kan dere paste et lite scrn slik at jeg kan se hvilket størrelsesforhold jeg skal foholde meg til? Som prosjektleder har jeg lyst at vi venter til cfenzo har kommet med en template.. Da får vi eksakte mål og ingenting blir "feil".. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) jobber som #%&&%¤#¤" med det nå.. hehe.. ehm.. hvor stor vil folk ha veien? omtrent eneste som står igjen på template.. og.. vil man at jeg skal legge til en liten "nesten usynlig" grid på den hvite biten? EDIT>> OG.. satyrium.. HVIS vi skal ha rollover blir det av typen der... menneh.. der kan du gjerne få hjelpe til litt når det gjelder den praktiske utførelsen.. Endret 18. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 jobber som #%&&%¤#¤" med det nå.. hehe.. ehm.. hvor stor vil folk ha veien? Ca et kjørefelt..? Sett i forhold til at om det står en bil i riktig skala til huset blir det ikke seende mongo ut (dvs at bilen er altfor stor i forhold til veien f.x) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 ok.. så kun ett? ikke 2? hehe.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) jobber som #%&&%¤#¤" med det nå.. hehe.. ehm.. hvor stor vil folk ha veien? Ca et kjørefelt..? Sett i forhold til at om det står en bil i riktig skala til huset blir det ikke seende mongo ut (dvs at bilen er altfor stor i forhold til veien f.x) Med to kjørefelt håper jeg da, slik at jeg kan ta turen til naboene på begge sider uden å bryte reglene. Jeg liker ikke enveiskjørte gater! Endret 18. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 1. Ja, inkluder noe grid, eventuellt legg med et grid i psd-fila vi kan slå av og på selv, imens vi jobber. Rollover er unødvendig når alle har eget hus? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) omtrent stor nok vei? *snekre grid* Endret 18. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) omtrent stor nok vei? Jepp, så sleng ut PSD. Vi er utålmodige Endret 18. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 omtrent stor nok vei? *snekre grid* Jeg synes nå det! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 omtrent stor nok vei? Legg på 15-20px til er iallefall my suggestion. Og så må vi vel ha skillestriper i midten? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 omtrent stor nok vei? *snekre grid* Herlig.. Menne kan eiendommen (flatearealet) bli litt dypere..? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 1. Ja, inkluder noe grid, eventuellt legg med et grid i psd-fila vi kan slå av og på selv, imens vi jobber. Rollover er unødvendig når alle har eget hus? Rollover er unødvendig ja. Enkelte har jo fremdeles isdn (ja, dere gjettet korrekt), og en fordobling av bildene ville vært rene marerittet. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 your wish(es) are my command.. ell.no.. jau da.. breiere vei, gul(?) skillestripe og dypere flateareal på veg... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg syntes den er ypperlig jeg... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Skal vi bruke det bildet, eller kommer psd? Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Få ut finger'n da mann! Vi har jo ventet i evigheter! ( ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Skal vi bruke det bildet, eller kommer psd? Planen er en .PSD-fil, slik at det blir enklest for alle.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Skal fargene begrenses til et visst antall? Til 256 for eksempel? 16 blir kanskje litt i det minste laget. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Skal vi bruke det bildet, eller kommer psd? Planen er en .PSD-fil, slik at det blir enklest for alle.. unntatt de som ikke har photoshop eller noe annet som takler psd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå