Tho-mass Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei. hei har kjøpt meg en større HD og vil nå legge alt jeg har på den gamle HD over på den nye. Noen som har noen enkle løsninger på hvordan jeg skal gjøre det? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 du kan bare gå inn på disken og velge CTRL+A og så CTRL+X og så gå på den nye disken og trykke CTRl+V så lenge det ikke er windows og greier du skal kopiere da må du klone disken.. symantec ghost ett eller annet funker fint til det Lenke til kommentar
Tho-mass Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 du kan bare gå inn på disken og velge CTRL+A og så CTRL+X og så gå på den nye disken og trykke CTRl+V så lenge det ikke er windows og greier du skal kopiere da må du klone disken.. symantec ghost ett eller annet funker fint til det Jo det er nettopp det som er problemet, at jeg skal legge over alt.. Win også. Lenke til kommentar
snole Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 1. Monter den nye hardisken på en ledig IDE-kontakt inni PC'en. 2. Kobl til strømkabel. 3. Boot OS'et ditt. 4. Partisjoner og/eller formater den nye disken. (I XP og W2K kan du fint gjøre det i disk managment). 5. Installer OS på den nye disken. (Sørg for at PC'en booter fra den disken.) 6. Tilpass det nye OS'et, og begynn å føre filer over fra den gamle disken til den nye. Voila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå