Sephiroth Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 http://bryce.clansalsa.com/33366.jpg Kan noe se om de kjener igjen det bilde som er på linke over ? Hvilken film er det ? hva heter den, ? mulighet for trailer osv. ThanX Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hvorfor poster du dette på nytt? Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Kansje forde jeg fikk en Stor MySQL feil først, og regnet med at den ikke ble posta sorry da, hva er du for noe da, HW-forum politiet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Nei, *HAN* er ikke HW-forum politi. Jeg, derimot. Og det var også jeg som faktisk tok meg bryet til å flytte posten din over til rett kategori forrige gang. Posten stenges, og ser jeg deg gjøre dette igjen eller skjelle ut brukerene for å prøve å holde orden på det forumet de elsker, da vil du *ikke* la det være meg som ser det Endret 28. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg