lilfire Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) jeg har en del luftbobler i systemet mitt hvordan er det enklest og bli kvit dem. vanntank pumpe radiator cpu gpu nb det er mest luft bobler mellom tank og pumpe.er vel 30%luftboble i slangen der. innimellom kanskje 90%luft. ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 28. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Press på slangene slik at boblene blir ført til pumpen. Kommer til å bråke en stund men så blir de spyttet ut igjen. Hold på sånn helt til du kommer til vanntanken. Når du har gjort dette overalt du har bobler skru av systemet, åpne opp tanken å fyll på vann til du ikke kan ha mer. Lukk tanken å start. Endret 28. februar 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 okey...thx Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det vil legge seg luftbobler i radiator og inni blokkene. Så hvis du gidder så demonter alt og bank på radiatoren og blokken slik at ALL luft kommer ut. Pumpen kan også inneholde litt luft selvom du ikke hører det så slå i den også. Slik jeg gjør det hver gang jeg skal skifte vann. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hvor ofte bør man bytte alt vannet? (dvs tømme systemet, og helle på nytt) Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Du klarer deg lenge med å bytte ca to ganger i året. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Om vatnet held seg reint, trenger du ikkje å bytte i det heiletatt.. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 greit å vite det å hva bør tempen ligge på sånn ca? jeg har et nc rev 4ex fra netconnection. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå