skarsk Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei, får en ny mobiltelefon med modem, og skal kople den til min bærbare PC for internettforbindelse via USB. Trenger jeg noen utenforstående programvare for å få dette til - har WinXP Pro? Lenke til kommentar
petterkjelkenes Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 DU MÅ KANSKJE UTDYPE LITT MER??? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Vel, telefonen er en Sony Ericsson T68i m. innebygget modem, men spørsmålet burde kanskje kunne besvares på generelt grunnlag? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hvis du skal koble deg opp via datakabel trenger du modemdriveren til T68i. Hvis du skal bruke IR så ligger driveren klar i XP. Når dette er på plass så lager du en vanlig oppkobling mot internett. Vet ikke hvilken operatør du bruker, men det finnes en del nyttig hjelp her hvis du bruker Telenor nettet. Det greieste er vel å bruke GPRS oppkobling...da er du ikke avhengig av Data tileggstjeneste for å få høyere hastighet. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Akkurat det jeg trenger. Takk skal du ha tbone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå