bufodill Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei, jeg bare lurer på om det er noe sjans for at posten kommer på døra mi med pakke i dag... Jeg bestilte ting på komplett på torsdag, og så at det var pakket og fikk sendings-nummer i 19-tida på torsdag. På postens nettspor, ser jeg at den var innleveringsregistrert i stokke på fredag, rundt 15.30... Posten bruker en dag til trondheim, dette har jeg tidligere erfaringer med, og det samme står oppgitt hos komplett. Men nå på nettspor er det ikke noen oppdateringer. Kommer dette av at slik postgang ikke går på lørdager? Eller oppdaters ikke systemet demmers på lørdager? Leveres "hjem på kvelden" pakker på lørdager? Takk for svar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det at du ikke har fått noe annet enn at den er ankomstregistrert Stokke betyr at i natt har den vært på tur opp til trondheim sannsynligvis. Så jeg ville tro du får den idag om du bestilte på døra Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Hvis posten leverer på døra på lørdager da... det er det jeg er usikker på. Men sist jeg bestile fra multicom, så ble det også registrert med en gang den kom til trondheim (06.30 om morgenen), noe som ikke er registrert nå. Noen som kan si med sikkerhet om "hjem på kvelden" gjøres på lørdager? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg er ganske sikker på at de gjør det. Mener at jeg fikk routeren fra NGT på en lørdag. Det var vel posten på døra Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 ja jeg husker også å ha fått ngt router på døra en lørdag. Men det kan være bedriftspakke ekspress, da vet jeg de kommer på lørdag. Jaja, får vel bare vente i spenning. Hvis ikke får jeg skru pc på mandag istedet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 *krysse fingre for at budofil kan skru pc i kveld* Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå